Overlast bouwwerkzaamheden de Struyck

De Struyck is een studentenflat met 380 studenten in Den Haag. In januari zijn er werkzaamheden aan de loggia's in de Struyck begonnen welke op doordeweekse dagen starten rond 07:00u / 07:30u in de ochtend. Het harde geboor en getimmer trilt door het gehele gebouw door waardoor iedereen noodgedwongen op dit tijdstip moet wakker worden. De bewoners ondervinden hier ontzettend veel overlast van.

De bouwwerkzaamheden, en vooral het tijdstip waarop deze beginnen, beinvloeden het slaap en waakritme zodanig dat bewoners niet voldoende slaap krijgen met studeerproblemen en stressklachten tot gevolg. Daarbij zijn er op dit tijdstip geen faciliteiten open waar de bewoners aan de harde geluiden kunnen ontsnappen. Voor de bewoners is dit een onhoudbare situatie.

Wij eisen dat Staedion rekening houdt met haar bewoners en dat de werkzaamheden pas beginnen om 09:00u.
-----

De Struyck is a student flat with 380 students in The Hague. Work on the loggias in the Struyck started in January and starts on weekdays around 7:00 a.m. / 7:30 a.m. The noise vibrates through all the walls which causes everyone to wake up. The residents experience an enormous amount of nuisance from this.

The construction work, and especially the time at which it starts, influences the sleep and wake rhythm in such a way that residents do not get enough sleep, resulting in study problems and stress complaints. In addition, no facilities are open at this time where the residents can escape the loud noises. This is an untenable situation for residents.

We demand that Staedion take its residents into account and that the work only starts at 9 am.

Door te ondertekenen, machtig ik Nathalie van Vugt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.