Onno_Jacobs

De cijfers spreken boekdelen. Onno Jacobs treedt gedurende het boekjaar (lees: seizoen) 2005-’06 als financieel directeur in dienst bij Feyenoord, een boekjaar dat Feyenoord is begonnen met een negatief eigen vermogen van € 2.904.000. Ultimo juni 2010 bedroeg het eigen vermogen maar liefst € 34.822.000 negatief!
Voor achtergrondinformatie (De feiten zwart-wit en met bewijs), ga naar:  http://www.lunaticnews.nl/nieuws/directie-schermt-maasgebouw-af/

Teken NU de petitie om Onno Jacobs zo snel mogelijk het veld te laten ruimen voor iemand die wél capabel is om de zaken te runnen.

Door te ondertekenen geef ik Onno Rotop toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.