Nieuwe invulling Culinaire Recensies voor de Limburger

Het wordt tijd dat de Limburger zijn rubriek aanpast. Met als eerste stap: aanpassen culinaire recensies door Ray Simoen. Het kan niet waar zijn dat dit in 2020 nog steeds de enige manier van culinaire recensies schrijven is. Kritisch zijn, dat mag. Maar dat gaat veel dieper dan deze wijze van culinair recenseren. Het kan ook op een inspirerende manier, voor zowel de ondernemer als de bezoeker. Nieuw plan: enkel positieve recensies delen, mensen vertellen waar ze wél moeten wezen. In plaats van ondernemers negatief recenseren op basis van relatieve criteria zoals: 1. persoonlijke smaak, 2. een momentopname, 3. persoonlijke mening. Tijd voor verandering!

Voorstel: Ik Hartje Maastricht gaat de culinaire recensies vanaf nu schrijven. Kritisch, open, eerlijk, maar vooral positief gestemd.

Door te ondertekenen geef ik Ik Hartje Maastricht toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.