Nee tegen de asbest attest

IK vraag jullie steunen ,omdat ik het een zeer slecht beslissing is ,de zogezegd inspecteurs maken zo maar gaten op verschillende plaats in de muren ,maar ik vind dat niet kunnen ,eerst als u in asbest boren gaat u het versprijden ,twe de gaten die mogelijk asbest zouden kunnen bevaten ,bliven maar zo open ,en kunnen ook asbest in het huis versprijden, drie als u als inspecteur een gaat boren omdat het misschien asbest zouden kunnen antreffen, waarom in bijna alle muren ,die zijn meestaal met de zelfde materiaal bezet ! vier de inspecteurs kunnen gemakkelijk aan de hand van de facturen/offerte zien welke materiaal dat het gebruik is geweest dus boren is echt overdreven, en dan nog de prijs is ook veel te hoog voor wat het is ; indien u deze argumenten zoals ik juist vinden, teken mee A.S.B

Door te ondertekenen, machtig ik Freddy Van groens om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.