minder geweld tegen hulpverleners (ambulance, politie en brandweer)

1. Deze petitie heb ik aangemaakt omdat er veel te veel onnodig geweld tegen de politie en andere hulpverleners word gebruikt. Vooral in deze tijd omdat veel mensen het niet eens zijn met de Corona maatregelen. Wordt dat vaak op een agressieve manier duidelijk gemaakt. Met deze petitie hopen we meer aandacht in de media te brengen zodat meer mensen bewust worden van dit oplopende maatshappelijke probleem. wat niet alleen in Nederland plaatst vindt maar ook in andere landen.

bedankt voor het lezen en het tekenen. delen zou fijn zijn zodat we dit probleem samen kunnen oplossen.

Evy Gijsbers van Wijk & Djessy Scholing    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Evy Gijsbers van Wijk & Djessy Scholing toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.