Drop & Pick up ruimte aan Zavo Hoogstraat!

De drop & pick up momenten aan de Zavo Hoogstraat zijn een regelrechte hel geworden. We hebben geen plaats om onze kinderen af te zetten of op te halen. De Spoorwegstraat is nu ook al voor de helft gereserveerd voor Politie waardoor de ouders volledig worden achteruit geschoven. Deze situatie is onhoudbaar geworden en hier moet iets aan veranderen. Er werd al een klacht ingediend bij de gemeente Zaventem hierover maar een petitie zal aantonen hoeveel mensen deze klacht delen. Daarom vraag ik om deze petitie te steunen zodat de gemeente verplicht is om iets te doen aan de parkeersituatie van Zavo Hoogstraat.

Ik hoop dat we op jullie steun kunnen rekenen!
Bedankt!

--

Les moments drop & pick up à Zavo Hoogstraat sont devenus un véritable enfer. Nous n'avons plus de place pour déposer et récupérer nos enfants. Le Spoorwegstraat a été réservé à moitié pour la police laissant les parents dans le froid. C'est situatie est devenue insupportable et doit changer. Une plainte a été déposée à la commune de Zaventem mais une pétition montrerait combien de personnes partagent cette plainte. Pour cette raison nous vous demandons à soutenir cette pétition que la commune sera obligée à changer la situation de parking de Zavo Hoogstraat.

J'espère que nous pouvons compter sur vous!
Merci!

--

The drop & pick up at Zavo Hoogstraat has become a true nightmare. We as parents have no space left to drop off or pick up our kids from school. The half of the Spoorwegstraat has also been reserved for the police leaving the parents in the cold. This situation has gone way too far and has to change. We dropped a complaint at the city hall but a petition would show the city how many people share this frustration forcing them to changer this parking situation at Zavo Hoogstraat.

I hope we can count on your support!

Thank you!

Door te ondertekenen, machtig ik Kim Lurmonte om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.