Leo Driessen geen Feyenoordwedstrijden

Al jaren irriteert het vele Feyenoorsupporters mateloos: het commentaar van Leo Driessen bij live-wedstrijden op EredivisieLive en tegenwoordig op Fox.

Je voelt het continue in zijn commentaar: overdreven opwinding als het slecht gaat met Feyenoord of er tegen Feyenoord wordt gescoord (beluister bijvoorbeeld commentaar bij het doelpunt van RKC van 24-11-2013), teleurstelling als Feyenoord wint, geen gelegenheid onbenut laten om Feyenoordspelers af te zeiken als ze een foutje maken, nadelige beslissingen van scheidsrechters tegen Feyenoord worden goedgepraat, voordelige bekritiseert. Pech= slecht van Feyenoord, goed = geluk van Feyenoord. Kortom die man heeft het niet op Feyenoord en je hoeft zijn commentaar maar 1 wedstrijd te luisteren en het is duidelijk.

Nou zou dat niet zo'n probleem zijn, als hij slechts sporadisch commentaar zou geven bij wedstrijden van Feyenoord, maar hij doet het bijna standaard.

Daarom het volgende verzoek aan Fox Sports:

Kunnen jullie er alstublieft voor zorgen dat iemand anders commentaar geeft bij wedstrijden van Feyenoord? Hoeft echt geen Feyenoordsupporters te zijn, zolang het Leo Driessen maar niet meer is.

Door te tekenen geef ik Fakkel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.