Laat Michel Wuyts zelf kiezen wanneer hij op pensioen wil

Stel je voor dat de BBC David Attenborough 30 jaar geleden (pensioen gerechtigd toen) aan de deur zou hebben gezet. Een ondenkelijk gemis zou dat zijn geweest voor de natuurfilm liefhebber. De VRT denkt daar blijkbaar anders over. Michel Wuyts is in België een icoon, de  Attenborough van de wielersport, maar wordt zonder respect aan de deur gezet. In een tijd dat iedereen zich op maakt om langer te werken, een onbegrijpelijke beslissing.

Recht op werk is een mensenrecht. Deze petitie vraagt eenvoudigweg om dat recht in stand te houden: laat Michel Wuyts zelf kiezen hoe en wanneer hij op pensioen wil.

Door te ondertekenen, machtig ik Arne Robben om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.