Laat de puch in den Haag !!! Teken snel en laat onze herinneringen verder leven!! Ook de zündapp's kreidlers solex enzv enzv vallen hieronder !!

Teken deze petitie en help mee zodat de brommertjes die voor sommige meer dan dat zijn hun leven hun passie hun verleden kunnen blijven rijden !!! Het is een groep mensen die samen komt op de weg van hun passie hun verhalen van vroegâh laat dit niet kapot gaan door de mensen die worden vervoerd door de dikke sjoemel audi's op het binnenhof... Wat Haags is moet Haags blijven !! TEKEN SNEL EN DEEL DIT ZO VEEL ALS JE KAN HELP DE PUCH ZÜNDAPP KREIDLER RIJDER .. HELP DENHAAG ZIJN HISTORISCHE BEELD TE BEHOUDEN. BVD DE PUCH RIJDERS VAN DENHAAG P.S het betreft hier ook de zündapp's kreidlers solex enzv enzv !!IMG-20180612-WA0002.jpg

Door te ondertekenen geef ik HAAGSE PUCH CLUB toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.