Kunstgras voetbalveld/cruijff court in dwaalpark

IMG_1507.jpeg

in de molenwijk bij het dwaalpark is een voetbalveld waar het gras eigelijk 9 van de 10x te soppig en te lang is om te voetballen , hondenpoep ligt er ook als je een beetje pech hebt! Nu weet ik dat er bij de zonnewijzer een cruijff court is.
Het is daar altijd druk, en veel oudere kinderen zorgen er wel voor dat de jongere kinderen er niet meer willen of durven voetballen. (eigen ervaring) voor de jongste kinderen is het te ver om alleen heen te gaan. Ik ben er als moeder wel eens bij gaan zitten maar ik krijg "gewoon" een grote mond terug. Handhaving kan langs rijden maar daar trekken ze zich ook niks van aan. Nu zou ik graag de gemeente willen vragen om in het dwaalpark waar nu het voetbalveld ligt om daar een cruijff court (of kunstgras met een hek) van te maken zodat de jongeren kinderen hier ook vaker kunnen voetballen. Ik weet dat er in de papiermolen een pannaveldje is, maar dat is te klein om met een groter stukje lekker te kunnen voetballen.

Door te ondertekenen, machtig ik Nikita om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.