KFC ipv McDonalds op de plek van China Palace in Rheden

_ea6af777-5e0f-4a14-bf0d-8fc060b15eea.jpeg

Geachte Gemeente Rheden

Wij, de ondergetekenden, willen graag aandacht vragen voor het idee om een KFC-vestiging te openen aan de voet van de Posbank, op de locatie waar voorheen een Chinees restaurant gevestigd was. We geloven dat dit een waardevolle toevoeging kan zijn om verschillende redenen:

1. Economische Stimulans en Ontwikkeling: Een KFC-vestiging kan bijdragen aan de lokale economie door werkgelegenheid te bieden aan bewoners van de gemeente Rheden, wat een positieve impact kan hebben op de werkgelegenheid en de economische groei in de regio.

2. Toeristische Aantrekkingskracht en Beleving: De Posbank is een prachtige toeristische bestemming, en de introductie van een gerenommeerde fastfoodketen zoals KFC kan de totale toeristische ervaring verbeteren, waardoor het gebied aantrekkelijk wordt voor zowel natuurliefhebbers als culinaire ontdekkingsreizigers.

3. Diversiteit in Aanbod en Culinair Genot: Een KFC-vestiging zou niet alleen de diversiteit in het culinaire aanbod vergroten, maar ook hoogwaardig en smaakvol eten aanbieden aan de inwoners en bezoekers van de Posbank. Een culinaire ervaring die het gebied aantrekkelijk maakt voor fijnproevers en liefhebbers van lekker eten.

4. Versterking van Natuurpark Uitstraling met Neonverlichting: Wij geloven dat de toevoeging van neonverlichting door KFC de uitstraling van het natuurpark rond de Posbank positief kan beïnvloeden, waardoor het gebied 's avonds een betoverend karakter krijgt.

5. Toekomstige Aantrekkingskracht voor Alle Wezens: Bovendien speculeren sommigen onder ons zelfs dat de diversiteit van deze locatie niet alleen aantrekkelijk zal zijn voor onze medemensen, maar misschien ook voor buitenaardse wezens in de toekomst! Wie weet welke intergalactische reizigers deze unieke plek willen verkennen.

6. Milieubewustheid: Wij waarderen de inzet van KFC voor milieubewuste praktijken. Wij verzoeken KFC om ervoor te zorgen dat al het afval zorgvuldig wordt opgeruimd.

Wij hopen dat u onze petitie serieus overweegt en streven naar een positieve verandering voor de gemeenschap van Rheden.

Hoogachtend,

Belangengroep N785 2.0

Door te ondertekenen, machtig ik Belangengroep N785 2.0 om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.