Kerstexamens 5e jaar

Beste,

Wij zitten in ons voorlaatste jaar op 't Saam Campus Aloysius. Helaas dikke pech voor ons, maar ons vijfde jaar moet doorgaan in dit corona tijdperk. Bijna alle leuke activiteiten worden ons afgenomen...

Gelukkig zijn wij in staat om dit te begrijpen, want niemand kan iets doen aan de komst van deze pandemie.

Ze willen onze examens zo normaal mogelijk laten doorgaan, omdat het vijfde toch een belangrijk jaar blijft. Toen we in de klas overlegden, bleken we het allemaal eens over één iets. Namelijk dat de examens in de voormiddag moeten doorgaan. Waar en hoe maakt ons niet zoveel uit, maar aub niet in de namiddag!

Hierbij 4 argumenten:
1. In de namiddag gaat het beter om te leren; we hebben ons examen al gehad en kunnen deftig leren voor het examen van de volgende dag.
2. Het zou voor extra stress zorgen. Wij zijn al 4 jaar de examens gewoon op die manier en de eerste jaars bijvoorbeeld niet, waardoor zij zich beter kunnen aanpassen.
3. Je moet slapen om je leerstof goed te verwerken. Dat gaat niet als je nog moet leren de voormiddag voor je examen.

4. Als je een examen afdelegd hebt en je bent rond 6 uur thuis ben je moe en heb je helemaal geen zin meer om nog te studeren.

Maar nu we de regeling doorgestuurd kregen om na te leven na deze verlengde vakantie zagen we iets wat ons helemaal niet aan staat.
Nu,  je mag twee keer raden.
Inderdaad onze examens GAAN DOOR in de NAMIDDAG!😫

CONCLUSIE:

TEKEN ONZE PETITIE, WIE WEET KRIJGEN WE DAN DE KANS OM DE EXAMENS TOCH IN DE VOORMIDDAG TE MOGEN MAKEN.

Alvast bedankt,

Groot deel van de leerlingen uit het vijfde jaar

Door te ondertekenen, machtig ik Lukas Baeckelandt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.