Katwijk voor zwarte Piet

Vergeet hem niet te bevestigen middels je email ūüôŹūüŹĽ

De gemeente Katwijk hoeft dit jaar geen zwarte Piet meer in onze gemeente tijdens de intocht zij zouden graag de roetveeg pieten zien. Wij vinden dit onacceptabel dat de gemeente zich daarover uitgesproken heeft! Het sinterklaas verhaal moet traditioneel in ere worden gehouden evenals de ouderwetse liedjes over zwarte Piet en de inmiddels verdwenen roe. Wij willen geen aanpassing, en vinden het ongelooflijk laf dat de gemeente roetveeg een prima vervanging vind.

Wij willen dat zwarte Piet gewoon welkom mag zijn en er ook geen toestemming word gegeven in de maand november om KOZP in onze gemeente te laten demonstreren.

inbound2921954374373106087.jpg

Door te ondertekenen geef ik Elize Groenendijk toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.