Jean Mineur terug op het witte doek

In deze donkere tijden verlangt een mens terug naar zekerheid. De zekerheid van het Jean Mineurtje, dat kleine, koddige mijnwerkertje, die bijna twintig jaar lang voor elke bioscoopfilm te zien was. Laat ons als straks de bioscopen weer opengaan ouderwets genieten van zijn geruststellende, opgewekte oogopslag. Het leven krijgt weer kleur, met Jean Mineur!

Door te ondertekenen, machtig ik Tara Lewis om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )