Infobalie NS op station Lelystad Centrum moet blijven

PETITIE TEGEN SLUITING INFORMATIEBALIE NS OP STATION LELYSTAD CENTRUM

De NS wil de informatiebalie op station Lelystad Centrum sluiten. Daarmee verdwijnen ook de aldaar werkzame NS-servicemedewerkers.

Dit vinden wij geen goed idee in de hoofdstad van de provincie Flevoland!

Naast service als reisadvies, hulp bij kaartautomaat, advies bij NS producten zoals abonnementen, hulp bij in-en uitstappen van trein, hulp aan ouderen, hulp aan niet goed Nederlands sprekende mensen en hulp bij verstoringen zijn de NS servicemedewerkers in de infobalie op het station ook wettelijk bevoegd toezichthouder en zien er op toe dat alles netjes en veilig is op het station.

Het volledig college van B&W van Lelystad heeft tegen sluiting van deze infobalie en het verdwijnen van de servicemedewerkers gestemd en dit bij de NS kenbaar gemaakt.

Als u ook TEGEN het sluiten van de infobalie op station Lelystad Centrum bent onderteken dan deze petitie!

20210414_124144.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik infobalie Lelystad om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.