Hondenschool kim moet aan de Harderwijkerweg 220 blijven!

Hondenschoolkim moet aan de Harderwijkerweg 220 blijven!
De gemeente Ermelo wil dat hondenschool Kim gaat verhuizen. De huidige locatie aan Harderwijkerweg 220, waar eerst een vervallen paardenbak stond is, in onze ogen echter een hele geschikte locatie. Ook 'Omgevingsdienst West-veluwe' is het hiermee eens. Toch wil de gemeente Ermelo dat hondenschool Kim weg gaat, omdat het niet zou passen in het straatbeeld. Wij zijn het hier niet mee eens en willen graag verder aan de Harderwijkerweg 220, waar niemand last heeft van de hondenschool en reeds vele bedrijven gevestigd zijn. Bent u het hiermee eens? Teken dan deze petitie en deel hem met zoveel mogelijk mensen. Alvast dank, Annemieke en Kim, Hondenschoolkim.

Door te ondertekenen geef ik Kim Mourits toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.