Help de beroepschauffeurs aan een warme maaltijd & douche!

Corona is een feit en wij moeten er als samenleving alles aan doen om het virus te verslaan. Samen en met ons gezonde verstand.
Met de maatregelen sinds 29 september denken wij dat er een belangrijke grote groep vergeten wordt en dat zijn de beroepschauffeurs.

Zij werken allemaal keihard om alles op tijd van A naar B te brengen. Denk hierbij ook aan het bevoorraden van de ziekenhuizen, supermarkten, verzorgingstehuizen etc.  Deze groep is eerder ook al vergeten in de strijd tegen het virus. Zij kunnen bij diverse adressen geen gebruik meer maken van het toilet, en geen bakkie koffie meer krijgen. In de eerdere 2,5 maand horecasluiting zaten zij in de cabine van de auto (een ping maaltijd) te eten. Terwijl hotelgasten nog wel gebruik konden maken van het restaurant.  Beroepschauffeurs zijn vaak pas laat klaar met werken en kunnen niet altijd precies zeggen hoe laat ze ergens aankomen. Deze helden verdien het om een warme maaltijd binnen te kunnen eten ook ná 21:00 uur.

Dit is dan ook een oproep aan het kabinet om een uitzondering te maken voor de beroepschauffeurs nota bene een vitaal beroep om ook na 21:00 uur warme maaltijd binnen te kunnen eten. Teken deze petitie en help deze helden!

DEEL DIT BERICHT ZOVEEL MOGELIJK!!

Wegrestaurant_Malden1.jpg

Sandra & Rik Van Schaeren, Wegrestaurant Malden    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Sandra & Rik Van Schaeren, Wegrestaurant Malden toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.