Handen af van de Sociale werkplaatsen

De Participati wet is zo krom als een chinese zwaard waarmee men de hoofde van de gehandicapten op de werkplaats afhakt en als de gemeentes de werkplaatsen over gaat nemen, om deze mensen van hun werkplekken te verjagen en ze zo achter de geraniums te krijgen Dat noem ik pas discriminatie, dat er geen baan is voor de gehandicapten , omdat je een beperking hebt tel je niet mee in de maatschappij, laatste is er een collega die gedetacheerd was, weg gestuurd bij Media Markt omdat hij volgens zijn collega's te langzaam ging, ze hielpen hem niet, Nee de chef stuurt hem weg omdat hij een beperking had. ASOCIAAL, ASOCIAAL!

Het verdringen van  mensen met een beperking van de sociaal werkplaats , is een onderdeel van  nazi terreur en overheid terreur, zoals een participatie wet maken die de beperkte mens niet beter maakt in de maatschappij maar zieker en zieker, het enige laffe is dat de regering deze zwakkere groep durft te pakken, en vooral dank zij de mensen die deze partijen hebben gekozen zoals, VVD, PvdA, D66, SGP, CDA, Christen unie en zelfs de PVV tekende akkoord te gaan met de participatie wet! En gaat problemen veroorzaken gezinnen uit een roeien maar het raakt vooral zorg en sociale voorzieningen!

Het is te ranzig voor woorden dat mensen dat niet of horen om deze beperkte groepen  te steunen , Nederland moet zich schamen . Door niet te demonstreren steun je deze mensen niet, maar de regering en de overheid en vooral  Jette Klijnsma de staatsecretaris,  die vernielt al wat ze aan en zeker  werkplaats die als vangnet dienen voor de beperkte mensen, ik spreek over dit afbraak beleid schande uit en daar doe ik niet aan mee! Kortom de sociale werkplaatsen zijn er voor de mensen die daar werkzaam zijn.