Geldinzamelen Wereld Kanker Onderzoek Fonds

Hallo allemaal!

Wij zijn bezig met het organiseren van een feest om geld in te zamelen voor het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Er zullen verschillende activiteiten zijn voor jong en oud (zowel lichamelijke activiteiten als een crea tafel e.d.), er kan lekker en gezond worden gegeten en het wordt voor een fantastisch leuke dag met heerlijke muziek!

Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds financiert onderzoek naar het verband tussen voeding, leefstijl en kanker en geeft voorlichting over kankerpreventie. Iedere cent die binnenkomt wordt gedoneerd aan het Wereld Kanker Onderzoek Fonds voor de strijd tegen kanker. We hopen dat jullie allemaal komen en zoveel mogelijk mensen uitnodigen want hoe meer mensen er komen des te meer geld er kan worden gedoneerd!

Maar voordat Gemeente Schiedam ons verzoek in behandeling wil nemen moeten wij aan kunnen tonen dat er veel mensen zijn die dit een leuk idee vinden. Vandaar dus deze petitie! Zouden jullie zo lief en vriendelijk willen zijn om te tekenen? Het enige wat je ermee aangeeft is dat je dit een leuk idee vindt, het verplicht je niet om geld te doneren, het verplicht je niet om langs te komen, er zijn geen verplichtingen.

Hier is onze facebook pagina om in de gaten te houden hoe dit verloopt: https://www.facebook.com/events/301532586656673/?ref_newsfeed_story_type=regular

Alvast hartelijk bedankt!

De organisatie