Geen parkeerboetes tijden breng en haal tijden rondom het Duet Uithoorn

Er is niet voldoende parkeergelegenheid rondom Het Duet, er wonen daar ook mensen die hun auto parkeren, sommige leidsters/ docenten komen zelf ook met de auto, en toch moet je je kind op tijd brengen of halen op school. Waar moet je dan je auto neerzetten? Ik vind het zeer triest dat er dan politie staat om boetes uit te schrijven aan ouders die daar maximaal 5min misschien niet helemaal perfect hun auto hebben geparkeerd, overigens nooit storend of verkeer blokkerend. De boete bedrag 100 euro dat is voor sommige mensen misschien hun week budget.
We hebben het zwaar genoeg in deze tijden, het enige wat de ouders willen is hun kind op tijd naar school brengen of van school halen, anders krijgen ze daarvoor ook een boete!

Door te ondertekenen geef ik Marta toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.