Overplaatsing Rudy Vandenborre

Quoted post

claudine beeckman

#34 Re:

2015-09-03 09:50

#33: -  

Ik schrijf geregeld brieven naar Rudy, sedert de uitzending van Luk Alloo.  Momenteel krijg ik geen antwoord op mijn laatste 2 schrijven en ik ben een beetje ongerust en stel mij de vraag of hij soms gezondheidsproblemen heeft ...?

Hij was zeer opgetogen met de brieven die ik hem stuurde, daar mijn familie op de Belgische Ambassade in functie waren in die jaren.  Ik zou hem zeker gaan opzoeken moest hij in België zijn.  Enkele jaren geleden was ik in Fort Lauderdale (Florida) maar ik had geen weet dat Rudy in Madison opgesloten zat.  Zoniet was ik zeker tot daar geweest !  Ik werns hem het allerbeste toe !

Reacties

Gast

#36 Re: Re:

2015-09-05 14:08:27

#34: claudine beeckman - Re:  

Hallo, dat komt omdat hij overgeplaatst is en even moeilijk kan schrijven. Maar zodra hij goed zit gaat hij terug brieven schrijven aan jullie allen. 

Je kan ook alles volgen op de Facebookgroup: Cheer up Rudy. Je bent van harte welkom! :) 

Gast

#37 Re: Re:

2015-09-07 09:07:08

#34: claudine beeckman - Re:  

Geachte Claudine,  dit is het nieuwe adres van Rudy : Hamilton Correctional Institiution / Mr Rudy Van Denborre inmate nr 187339 / Annex Q&A / 10650 S.W. 46th street / Jasper, Florida 32052-1360/ USA 

dank u voor uw handtekening én de briefwisseling met Rudy! Groeten Veronique