Behoud loket in station van Leopoldsburg

Quoted post

Gast

#6 Re:

2015-06-10 18:25

#4: -  

Klopt Benoit,

ik sta zeker achter jou idee dat er meer actie dient te gebeuren omtrent het sluiten van het loket van ons station, echter is er niet veel tijd meer over op 01 Jul 2015 is de laatste dag dat het loket open is!

Wij GROENEN zijn misschien van plan om actie te voeren die dag waarbij iedereen natuurlijk van harte welkom is. Een vergadering beleggen is niet meer mogelijk, velen hebben examens en zoals je ziet zijn er niet veel mensen die er om geven.

Ronny Maes

De Groene Ridder

Reacties

Gast

#7 Re: Re:

2015-06-11 07:27:50

#6: - Re:  

Beste Ronny Maes,

Verleden maandag 8 juni 2015 is er in Dialoog van Het Laatste Nieuws een mooi artikel van mij verschenen Loketten gesloten  in vette letters met de benaming Scherp!.

Een reactie is er gekomen van het dagblad 'De Morgen' er is reporter gestuurd en een fotograaf en wij hebben samen lange tijd doorgebracht in het station van Leopoldsburg .

Jammer was hel loket in de namiddag gesloten , en de reporter zal terugkeren om de loketbediende aan te spreken.

Wanneer de reportage juist verschijnt , zal waarschijnlijk zijn na de staking van alle loketbediendes op 16 juni,  als er meer nieuws zal zijn geef ik het door.

Het bewust artikel van Het Laatste Nieuws van verleden maandag , is bij mij thuis ter beschikking !

Groeten Benoit