Behoud loket in station van Leopoldsburg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud loket in station van Leopoldsburg.

Gast

2015-05-31 09:05

Omdat mijn bomma elke dinsdag en vrijdag of soms in het weekend van Antwerpen naar Leopoldsburg komt. Als ze in het weekend komt neemt ze geen 'heen & terug' ticket, waardoor ze dat nu via het automaat moet doen, zelfs ik (19) heb soms nog problemen om het via de automaat de moeten doen, ik begrijp dus heel goed waarom het voor mijn bomma en de oudere generatie moeilijk is om met z'n automaat moeten om te gaan, waardoor ze vaker een duurder ticket op de trein moet nemen wat ik niet eerlijk vind.

Gast

2015-06-01 12:19

Om het openbaar vervoer voor ons te behouden en een beetje service terug te krijgen voor ons geld! waarvoor wij al heel onze carrière werken en nu dat wij ouder worden wordt alles afgeschaft!! het is schandalig!!!!

Gast

2015-06-04 11:06

Het is een ramp ,op 27 mei 1878 kwamen de eerste treinen  aan in Leopoldsburg uit Mol en Diest.

In 1993 werd het station van Leopoldsburg erkent als beschermt monument .

Nu wil men de loketten sluiten in het treinstation van Leopoldsburg , het is een ramp , wat hebben wij toch misdaan dat er zo weinig heisa is en alleen een initiatief van de groenen is  om te reageren met een petitie !!!

Wordt wakker burgers van Leopoldsburg en teken in , ten aanval !!!

Gast

2015-06-05 12:45

Er komt wat schot in de zaak , nu al een artkel in de website van Leopoldsburg !

Volgens mij moet er meer gebeuren om resultaat te boeken .

Maar een voorstel; een protest organizeren aan 't station zelf , liefst op een zaterdag , zwarte vlaggen en nog meer ( aan 't station hangen en flyers uitdelen aan 't voorbijkomende verkeer , met een massa Kampenaren ( daar is organisatie voor nodig ) , met voorafgaande vergadering waar men zich richt ,tot iedereen die interesse heeft.

Desnoods het verkeer enige tijd hinderen en de pers tervoren waarschuwen

Een petitie moet uitgroeien tot een massaal protest , Leve Het Kamp , een oude Kampenaar Boons Benoit (83)

veni,vidi,vici

Gast

2015-06-06 12:15

Wat is de kostprijs om die ene loketbediende te houden in het station van Leopoldsburg , misschien kan de gemeente van Leopolsburg bijpassen ?

Gast

#6 Re:

2015-06-10 18:25

#4: -  

Klopt Benoit,

ik sta zeker achter jou idee dat er meer actie dient te gebeuren omtrent het sluiten van het loket van ons station, echter is er niet veel tijd meer over op 01 Jul 2015 is de laatste dag dat het loket open is!

Wij GROENEN zijn misschien van plan om actie te voeren die dag waarbij iedereen natuurlijk van harte welkom is. Een vergadering beleggen is niet meer mogelijk, velen hebben examens en zoals je ziet zijn er niet veel mensen die er om geven.

Ronny Maes

De Groene Ridder

Gast

#7 Re: Re:

2015-06-11 07:27

#6: - Re:  

Beste Ronny Maes,

Verleden maandag 8 juni 2015 is er in Dialoog van Het Laatste Nieuws een mooi artikel van mij verschenen Loketten gesloten  in vette letters met de benaming Scherp!.

Een reactie is er gekomen van het dagblad 'De Morgen' er is reporter gestuurd en een fotograaf en wij hebben samen lange tijd doorgebracht in het station van Leopoldsburg .

Jammer was hel loket in de namiddag gesloten , en de reporter zal terugkeren om de loketbediende aan te spreken.

Wanneer de reportage juist verschijnt , zal waarschijnlijk zijn na de staking van alle loketbediendes op 16 juni,  als er meer nieuws zal zijn geef ik het door.

Het bewust artikel van Het Laatste Nieuws van verleden maandag , is bij mij thuis ter beschikking !

Groeten Benoit

Gast

#8 Re: Re: Re:

2015-06-12 18:55

#7: - Re: Re:  

Tof dat je dit gedaan hebt en dat op jou leeftijd. Waren maar mensen die zich dit wilde aantrekken.

Ronny Maes

Gast

2015-06-17 20:15

Omdat ik een dagelijkse pendelaar ben vanuit leopoldsburg naar Brussel.