Nee tegen het koningslied

Quoted post


Gast

#6408

2013-04-21 18:12

Lieve 6394, als je de moeite had genomen om het merendeel van de ruim 6000 reacties op deze site te lezen dan had je geweten dat bijna niemand op de man speelt in zijn/haar kritiek. De kritiek beperkt zich voor 99% tot het lied zelf en dat die kritiek niet mals is: klopt als een bus. Maar dat de enkeling die het nodig vindt om Ewbank persoonlijk dood te wensen nu model staat voor deze petitie vind ik alle perken te buiten gaan. Ewbank duikt in de slachtofferrol omdat hij niet tegen kritiek op zijn liedje kan. Hij is het ook niet gewend natuurlijk, dus ik snap dat het een bittere pil is, maar om nou te beweren dat hij is bedreigd of doodgewenst door vele criticasters gaat me echt te ver.

Reacties


Gast

#6485 Re:

2013-04-21 18:53:08

#6408: -  

Lieve 6408, heb ik ergens geschreven dat "het merendeel" bedreigingen uit tegen Ewbank of dat hij bedreigd of doodgewenst wordt door vele criticasters? Ik dacht het niet! Echter, hij IS bedreigd en hij IS doodgewenst. Al zou dat maar door één persoon zijn, dan is dat er één te veel! En DAT is wat me te ver gaat... véél te ver! Ik heb trouwens vaker op de man zien spelen dan dat ik bedreigingen heb zien uiten. Niemand staat hier model wat mij betreft. Ik signaleer alleen feitelijkheden, in de hoop dat degenen die zich hier schuldig aan (willen) maken of hebben gemaakt zich met het schaamrood op de kaken achter de oren gaan krabben. Ik vrees echter....