HET WAS MAAR EEN GRAPJE JOHN.

Quoted post

Bezorgde Nederlander

#3 schaamte

2013-04-21 03:15

Het liedje zelfs is niet respectvol voor de nieuwe koning, hoe zou jij je voelen als een liedje voor je word geschreven en het is rommel vol spel fouten en herhalingen van tekst en dingen die niet passend zijn.
Mensen geven hun kritiek niet op de juiste manier en dat is zeer spijtig maar zoals het op Paul en Witteman werd doorgesproken geeft misschien een goede kijk op hoe het liedje zelf mogelijk op een normale manier kan aangepast worden zodat Nederland zich niet hoeft te schamen.
Tevens hoe Ewbank met kritiek omgaat en dan iemand die niet eens zo iets lelijks zegt haar baby een chinese hond noemt vind ik veel erger.
Ben blij als het lied word teruggetrokken want dit vind ik niet kunnen en denk dat het grootste deel van Nederland opgelucht is met dit nieuws.

Reacties

iMachia

#14 Re: schaamte

2013-04-21 19:00:30

#3: Bezorgde Nederlander - schaamte

Het is gemakkelijk kritiek te geven op 'de rommel vol spel fouten'. Maar lever dan zelf ook iets zònder spelfouten aan....

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-04-22 00:27:04



Gast

#17 Re: schaamte

2013-04-22 10:54:29

#3: Bezorgde Nederlander - schaamte

Ik vind dit de grootste onzin: Het Wilhelmus barst ook van de fouten en dat zingen we allemaal braaf mee. Waar gaat het nu om? Verder is dit lied gemaakt door Nederlanders samen en niet alleen door J. Ewbank.

Je zou eens goed naar de clip moeten kijken en de boodschap proberen te begrijpen. Ik wed dat je dan wel anders piept.

En over schaamte gesproken: Ik denk dat we ons moeten schamen over hoe dit lied is neergesabelt. Heel respectloos.

Maar misschien is het waar: Nederland verdient geen Koningslied. Paarlen voor de zwijnen.

 

Koos Abrikoos

#20 Re: schaamte

2013-04-22 16:03:05

#3: Bezorgde Nederlander - schaamte

Jouw comment staat anders ook lekker vol spelfouten...

Ja, spelfouten is één woord, en Chinese is met een hoofdletter.

#TROTS

#23 Re: schaamte

2013-04-23 12:07:23

#3: Bezorgde Nederlander - schaamte

Noem eens 20 liederen waarbij de taal volledig correct wordt gebruikt.

Het nummer heeft respect en laat zien dat we achter de kroning van de aankomende koning staan.

Ik ben blij dat het nummer blijft bestaan.

Luidkeels ga ik het meezingen en genoeg mensen met mij.

Wil je dat niet? ga je lekker in je bed liggen dobben en zoeken naar iets anders om over te klagen.