SKB moet blijven

RH

/ #203

2012-01-31 00:26

Beste Gast (202),

Is het niet zo dat de politieke partijen niet de onrust veroorzaken, maar Dhr. Janssen zelf? Afgelopen dinsdagavond bleek dat er maar 1 optie was, nl. nieuwbouw in Varsseveld. Dit is meermaals onderstreept. In de krant van oktober 2010 bericht Dhr. Janssen hier al over. Lijkt me volstrekt logisch dat mensen zo (heftig)reageren als een directeur van een ziekenhuis deze uitlatingen doet. Dit oogt in ieder geval niet alsof deze meneer zich nog echt wil inzetten voor het SKB. Nogmaals ik vind dat Dhr, Janssen op dit moment de schijn tegen heeft. Hij heeft eigenlijk alleen vertelt waarom nieuwbouw de beste optie is, hij liet niets blijken dat er mogelijkheden zijn voor een SKB in Winterswijk. Als deze mogelijkheden er wel zijn, had hij dit wellicht toch mee kunnen delen, dit geeft dan weer enige rust. Dat het uitgangspunt is dat er acute zorg in Winterswijk blijft is natuurlijk een schrale troost, waarbij je je af kunt vragen of dat op termijn financieel echt te handhaven is. Ik wil best Dhr. Janssen het voordeel van de twijfel geven, maar op dit moment heb ik toch echt mijn twijfels. Ik hoop echt van harte dat u gelijk hebt, en Dhr. Janssen echt het beste wil voor het SKB.