NEE tegen verplichte vaccinaties & vaccinatiepaspoort | No to mandatory vaccination & vaccine pasports


Gast

/ #8

2021-05-14 13:08

De vaccinatie is geen vaccinatie. Het is Messenger RNA en dna modificatie. Het is tevens een weg naar totale controle middels 5 G en nanobots en de opmaat naar 666. De Covid injectie, ik noem het geen vaccin, want het is geen vaccin: Het is een biowapen van massamoord. En de gevaccineerden zijn naast het feit dat ze slachtoffer zijn, ook de overdragers en besmetters op de ongevaccineerden. Met de injectie gaat ons lichaam in enorme aantallen het Spike proteïne van het virus aanmaken dat de ziekte veroorzaakt en overdraagt. Het is heel smerig in elkaar gezet. De gevaccineerden zouden eigenlijk in quarantaine moeten gaan! Verder is het de opmaat naar een wereldwijde nazistische dictatuur. Blijf van mijn door God geschreven dna af! Verder is naast de dna veranderingen dmv de nanobots de mogelijkheid om ons via grote 5 G netwerken om ons overal te volgen. In de toekomst worden alle gegevens gekoppeld aan het “vaccinatie” paspoort. Alles! Dan moeten wij slaven van de nieuwe wereldorde worden. Tenminste de overgebleven mensen die niet zijn gestorven. Want er moet ook worden voldaan aan de Illuminati doelstellingen. Depopulatie moord genocide en een wereldbevolking van een half miljard... slaven... Dat Nooit !!!!! Ik sta aan de winnende kant. Want alles wat er gebeurt is voorzegd in Gods Woord! Mensen ga voor Jezus en neem zijn offer aan!!!!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...