Stop het verbod op halal


Gast

/ #63

2011-11-25 22:32

Hebben wij er wel bij stil gestaan dat er kinderen in Nederland zijn die als straf opgesloten worden in een poephok en geen brood meekrijgen naar school, omdat de frustatie van een volwassene moet zegevieren?
Kan het waar zijn dat de honden in Nederland een betere behandeling krijgen dan deze kinderen?
Wat is erger? Kan het zijn dat deze kinderen op latere leeftijd op zoek gaan naar een verbod, omdat ze een ander het licht in de ogen niet gunnen? Mijn verzoek is om hier meer aandacht aan te schenken, zodat haat en nijd
plaats maakt voor Harmonie. Acceptatie en elkaar omarmen. Is dit zo'n moeilijke opgave? Wat is de volgende stap?
Dieren i.p.v. kinderen? Het is maar net waar je in gelooft. Laten wij eerst goed zorgen voor onze kinderen, voordat wij dit soort geboden de wereld in helpen. Ik heb begrepen dat ALLEEN GOD/ALLAH hierin het heft in eigen hand mag nemen? Ik ben benieuwd naar de volgende 9 geboden. Laat ieder in zijn of haar eigen waarde. Het kostbaarste bezit voor een ieder. Het is U allen gegund.
IK BEN EEN VEGETARIER.