Wij zeggen tegen azc gemeente buren

verstandige praat

/ #54 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-21 14:13

#52: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Dit persoon leeft in een droom wereld dat deed ik vroeger ook tot dat ik mijn oogkleppen af heb gegooid, het word tijd dat iedereen dat doet. Ik ben geen papegaai en zweer al het geweld af in wat van vorm dan ook. daarom wil ik ze niet. Zoals in Geldermalsen is nooit goed te praten en daar wil ik mij eigen van distancheren. Over van ken je die mensen: JA IK KEN VLUCHTELINGEN, ook touvallig uit Syrie. Die man is christen en had daar geen leven door die mensen die onze kant opkomen. Alleen maar omdat hij christen is werd hij uiitgekotst door zijn landgenoten en is hij 15 jaar terug naar ons gevlucht. Ook ken ik een Bosnier die zelf toegeeft geen echte vluchteling te zijn maar hij zag een kans om naar Nederland te komen puur economisch want waar hij woonde was het veilig. Omdat ik die Syrier ken ben ik waarschijnlijk beter op de hoogte dan jij. Waarom moeten ze perse naar ons dit kan alleen voor het geld zijn, je gaat niet een werelddeel overreizen als je ook bij de buren kan zitten of bv Saoedi-Arabie (0 aanmeldingen) . Dat je ze moet helpen met onderdak kleding medicynen ben ik helemaal mee eens we moeten deze mensen natuurlijk wel helpen.

Echte vluchtelingen zijn blij met alles als ze maar veilig zijn niet te merken niets is goed bij ze .

We kunnen niemand opvangen zolang er voedselbanken zijn. Een goede vriendin van mij heeft ms en is ontslagen bij haar werk, nu moet ze haar hand ophouden en kan amper rondkomen. Hoe verkoop je dit dan. Zelf zou je het wel goed hebben. Ik denk niet dat jij iemand kent die daar naar toe moet. Het is voor dit rijke land het is gewoon schandalig. Hou moeten zij zich voelen als de nieuwe mensen hier wel een goed inkomen hebben.

Ik zou mij eigen vredig blijven verzetten doormiddel van mijn mond en pen en nogmaals ik ben GEEN papegaai dit komt uit mijn hart. Als dit niet lukt overweeg ik om een party op te zetten om het intern bij de gemeente optelossen.