Wij zeggen tegen azc gemeente buren
verstandige praat |
/ #54 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-21 14:13Dit persoon leeft in een droom wereld dat deed ik vroeger ook tot dat ik mijn oogkleppen af heb gegooid, het word tijd dat iedereen dat doet. Ik ben geen papegaai en zweer al het geweld af in wat van vorm dan ook. daarom wil ik ze niet. Zoals in Geldermalsen is nooit goed te praten en daar wil ik mij eigen van distancheren. Over van ken je die mensen: JA IK KEN VLUCHTELINGEN, ook touvallig uit Syrie. Die man is christen en had daar geen leven door die mensen die onze kant opkomen. Alleen maar omdat hij christen is werd hij uiitgekotst door zijn landgenoten en is hij 15 jaar terug naar ons gevlucht. Ook ken ik een Bosnier die zelf toegeeft geen echte vluchteling te zijn maar hij zag een kans om naar Nederland te komen puur economisch want waar hij woonde was het veilig. Omdat ik die Syrier ken ben ik waarschijnlijk beter op de hoogte dan jij. Waarom moeten ze perse naar ons dit kan alleen voor het geld zijn, je gaat niet een werelddeel overreizen als je ook bij de buren kan zitten of bv Saoedi-Arabie (0 aanmeldingen) . Dat je ze moet helpen met onderdak kleding medicynen ben ik helemaal mee eens we moeten deze mensen natuurlijk wel helpen. Echte vluchtelingen zijn blij met alles als ze maar veilig zijn niet te merken niets is goed bij ze . We kunnen niemand opvangen zolang er voedselbanken zijn. Een goede vriendin van mij heeft ms en is ontslagen bij haar werk, nu moet ze haar hand ophouden en kan amper rondkomen. Hoe verkoop je dit dan. Zelf zou je het wel goed hebben. Ik denk niet dat jij iemand kent die daar naar toe moet. Het is voor dit rijke land het is gewoon schandalig. Hou moeten zij zich voelen als de nieuwe mensen hier wel een goed inkomen hebben. Ik zou mij eigen vredig blijven verzetten doormiddel van mijn mond en pen en nogmaals ik ben GEEN papegaai dit komt uit mijn hart. Als dit niet lukt overweeg ik om een party op te zetten om het intern bij de gemeente optelossen.
|
|
Gort over de grens moet blijven.
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Behoud de NS JongerenDagkaart
2559 Gemaakt: 2025-06-24
🆘 Red voetbalvereniging Batavia’90 – Laat de gemeente niet wegkijken!
714 Gemaakt: 2025-06-28
Steun Poptempel De Kuip
9372 Gemaakt: 2024-10-12
Gort over de grens moet blijven.
5589 Gemaakt: 2025-06-16
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
215 Gemaakt: 2025-07-03
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
201 Gemaakt: 2025-07-05
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
295 Gemaakt: 2025-06-25
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
5282 Gemaakt: 2025-06-15
Pak ons buitenzwembad niet af!
1824 Gemaakt: 2025-06-02
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
565 Gemaakt: 2022-05-17
Geen windmolens op de Grashoek
69 Gemaakt: 2025-07-03
Betonstop Maria-ter-heide/ Brasschaat
264 Gemaakt: 2025-06-17
Tegen het rookverbod op terassen
1278 Gemaakt: 2025-02-02
Nee tegen een moskee
203 Gemaakt: 2025-06-20
Laat de johannesschool bestaan
461 Gemaakt: 2025-06-16
Stop de container MSNU9636101!
34 Gemaakt: 2025-07-04
Widjai bezorger post nl
192 Gemaakt: 2025-06-25
Breng buslijn 461 en de sneltram terug op koers – genoeg omwegen, tijd voor oplossingen!
73 Gemaakt: 2025-06-23
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65781 Gemaakt: 2023-01-17
❌ Petitie tegen de locatie van de nieuwe brandweerkazerne in Nieuwpoort
219 Gemaakt: 2025-06-18