Ik ben een vluchteling in mijn eigen land


Gast

/ #4

2015-10-22 14:46

Omdat wij, EHS'ers, hier in NL hélemaal omvallen van al het digitaal ethergeweld, zéker nu met 4G+, Wi-Fi Hotspots, Smartmeters, C-2000, DVB, DAB, enz., enz. erbij. Zélfs in een klein dorpje in de Achterhoek, Twente of Drenthe zijn EHS'ers niet veilig meer en lijden een pijnlijk, zenuwslopend leven. Mensen met een (vaak verborgen) auto-immuunziekte (zoals Borreliose, Q-koorts, Rickettsia, Herpes, M.S., etc., etc. worden totaal niet begrepen door de diverse (gezondheids)instanties en moeten maar zien hoe ze zich redden, al dan niet met een laag inkomen, omdat ze in de W.I.A. zijn aanbeland. De overheid doet hier NIETS en trekt op vele fronten zijn handen af van onze zgn. verzorgingsstaat. Duidelijk is: digitaal GEPULSTE straling is schadelijk voor al het organisch leven hier op de planeet, omdat ze van een onnatuurlijk samenstelling is (DNA breuken, ondermijning van het immuunsysteem, enz.). Ik ben TEGEN verdere digitalisering van de ether middels electro-magnetische golven en pulsen. Het kan ook anders, bv. met fotonen-overdracht. Hier experimenteren diverse Duitse wetenschappelijke instituten al mee, échter zal dit de nieuwe overdrachtsvorm worden, dan kunnen alle EM-generatoren en apparaten naar de sloop en dat geeft weer een enorme milieu-vervuiling, omdat de mens schijnbaar nooit leert om technieken uit te vinden die in harmonie zijn met de OER-natuur van onze, oh zo kostbare planeet.