Houd de Nieuwe Doelen open!


Gast

/ #61

2015-02-11 18:31

Ik hoop toch echt dat de ND blijft op wat voor manier dan ook , desnoods commercieel beheren De gemeente kan de schuld kwijtschelden en dan toch opnieuw starten? maar nee ze willen er een soort van buurthuis van maken is op zich niks mis mee maar je moet ook de artiesten laten optreden die altijd al welkom waren zoals Pieter Derks, Claudia de Brij, Bert Visscher , Youp van het Hek dit zijn publiekstrekkers en ik zou het ontzettend jammer vinden als dit niet meer mogelijk is nu gaan we elke maand naar het theater 1 voorstelling als je dan thuis komt uit je werk hoef je niet zover te rijden en is het ook goed te doen de Gemeente Gorinchem moet zich schamen met dit beleid zij geven subsidie die gelijk weer aan huur e.d. moet worden terug gegeven dit pand is al lang afgeschreven en heeft het geld wel 4 keer w.s. opgebracht dus nieuw beleid met mensen die verstand hiervan hebben ( commercieel )ik hoop dat ook mijn kinderen nog plezier mogen hebben later . en ook al onze theatergroepjes die we hebben binnen en buiten Gorinchem ze moeten het veel beter benutten