Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Pro-vuurwerk |
/ #355 Re: Re:2015-01-05 13:15Inderdaad, knallers en pijlen mogen ze afschaffen maar laat de rest van de eeuwenoude traditie bestaan, straks mogen we niets meer in deze politiestaat. Je weet dat het komt dus je kan je voorzien, het gaat hier over enkele uren per jaar! |
Red het Beekdal, Stop de Lelylijn
NEE tegen verplichte vaccinaties en vaccinatiepaspoort
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitiePopulairste petities in de laatste 24 uur
NEE tegen verplichte vaccinaties en vaccinatiepaspoort
Petitie "Nee tegen verplichte vaccinatie plannen van de EU zoals vastgelegd in o.a. EVAP" Wij leden van de Taskforce Schending Mensenrechten en alle ondergetekenden zeggen NEE; -NEE tegen verplichte vaccinaties. -NEE tegen vaccinatie paspoort als Green Pass, CoviPass, Common Pass, andere Digital Health passes etc. -JA tegen baas over eigen lichaam, vrijheid, privacy en alle andere grondrechten, mensenrechten en kinderrechten zoals vastgelegd in de Nederlandse Grondwet, EVRM en IVRK. -Ons l
Gemaakt: 2020-06-14
Tijdsperiode | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 13581 | 12638 |
24 uren | 881 | 824 |
Haal yoga uit de lockdown
Wij Yogadocenten, -scholen en -beoefenaars constateren dat meer en meer mensen van alle leeftijden te kampen hebben met stress, depressie, angst en eenzaamheid ten gevolge van de Corona pandemie yoga en meditatie daarentegen de geestelijke gezondheid, de kwaliteit van leven en het welzijn verbeteren er weinig aanbod is om geestelijk en lichamelijk te ontspannen de agenda’s van psychologen verzadigd raken en hun wachtlijsten worden afgesloten er grote vraag is naar meditatie en yoga-oefeningen
Gemaakt: 2021-03-03
---|---|---|
Alle periodes | 137 | 131 |
24 uren | 136 | 130 |
Het beroep van verpleegkundige erkennen als een "zwaar beroep"
Ondertekenen van onze petitie ! In België definieerde het Nationaal Pensioencomité (NPC) in 2016 hardheidscriteria. In deze context combineren verpleegkundigen de vier criteria die wettelijk vereist zijn om hun beroep als "huidige" te kwalificeren, namelijk: 1. Belastende arbeidsomstandjheden om fysiek redenen en de werkkomgeving. 2. Belastende werkorganisatie. 3. Verhoogde veiligheidsrisico’s. 4. Emotionele of mentale werk belasting. Inderdaad, salarissen die geen rekening
Gemaakt: 2021-02-17
---|---|---|
Alle periodes | 2046 | 1995 |
24 uren | 121 | 121 |
GEEN NEGENTIEN VERDIEPINGEN OP HET SINT-BERNARDUSPLEIN
Wij willen geen hoogbouw in Nieuwpoort-Bad, en helemaal niet op het Sint-Bernardusplein We eisen dat deze groene long in Nieuwpoort-Bad blijft zoals ze nu is, een parking voor de bewoners en indien mogelijk zelfs een rustplaats met groenvoorzieningen voor wandelaars. De bewoners van de oostkant van het Sint-Bernardusplein zullen tegen een muur moeten aankijken en de terassen van de horeca zaken aan de overkant aan de kerk krijgen geen zon meer. Ook de apartementen van Isera zullen de zon moeten
Gemaakt: 2021-03-02
---|---|---|
Alle periodes | 193 | 192 |
24 uren | 61 | 60 |
Schaaktafels op het Haarlemmerplein
Teken nu deze petitie voor twee prachtige betonnen schaaktafels op het Haarlemmerplein. Een aanwinst voor de Haarlemmerbuurt!Schaken verbindt, is gezellig, educatief en goed voor je brein! Alvast hartelijk dank voor uw steun. Plaatsing geschiedt in overleg met de Gemeente Amsterdam.
Gemaakt: 2021-03-04
---|---|---|
Alle periodes | 58 | 57 |
24 uren | 58 | 57 |
BRING DIESEL HOME
Mijn naam is Diesel, Stafford Reu en het lieve vriendje van baasje Welsey. Ik moet al enkele weken mijn baasje missen omdat ik in beslag ben genomen. Ik verblijf momenteel in het dierenasiel in Ieper maar zou heel graag terug naar mijn baasje gaan. Mijn baasje heeft het nieuws gekregen dat ik niet meer mag terugkeren naar huis omdat er niet goed voor mij zou gezorgd worden en omdat mijn boekje niet in orde was, mijn baasje doet nochtans zijn best om me blij te maken elke dag opnieuw. Mijn baasje
Gemaakt: 2021-03-03
---|---|---|
Alle periodes | 164 | 162 |
24 uren | 56 | 56 |
DoenWijNogMee
Hé jij! Met deze brandbrief spreken wij onze zorgen uit over onze generatie, de jongeren, en pleiten wij voor hervormingen van de maatregelen om ons welzijn te waarborgen. Inmiddels is de klaagzang van de jongeren overal in de media te horen. We zitten alleen op onze kamers, studeren achter onze laptop en hebben weinig tot geen sociaal contact. Het gaat niet goed met ons. De besmettingen dalen al sinds december de problemen onder jongeren nemen toe en toch worden maatregelen voor ons als niet-kw
Gemaakt: 2021-02-16
---|---|---|
Alle periodes | 19753 | 19694 |
24 uren | 56 | 56 |
Honda park Olmen moet open blijven
Honda park Olmen moet open blijven Dit oefencircuit in onze deelgemeente Olmen kent een lange traditie en werd in de jaren 70 nog mee opgericht door de betreurde Eric Geboers. De gemeente Balen kan bevestigen dat het steeds op een verantwoorde manier werd uitgebaat waarbij de impact op de omgeving zo beperkt mogelijk werd gehouden.
Gemaakt: 2021-02-16
---|---|---|
Alle periodes | 7106 | 6302 |
24 uren | 49 | 42 |
IK WIL DANSEN OP GOUDASFALT
Ik wil dansen op GOUDasfalt In een dringende oproep aan alle Goudse festivalbezoekers vragen we jullie om je stem te laten horen. Wanneer we gezamenlijk uit deze coronacrisis komen, willen we niets liever dan elkaar weer ontmoeten. In kroegen, op terrassen en natuurlijk ook op festivals. In Gouda is het, zonder dat de meesten van jullie het weten, code rood op het gebied van festivals. Op het enige terrein in Gouda dat is ingericht voor evenementen, dreigt straks geen plaats meer te zijn voor
Gemaakt: 2021-02-25
---|---|---|
Alle periodes | 1368 | 1362 |
24 uren | 41 | 41 |
Het is onmogelijk om eervol wereldkampioen te worden in Qatar 2022
What do you want to do ? New mailCopy De KNVB moet zich duidelijk uitspreken over deelname aan de WK-voetbal in Qatar 2022. De KNVB kijk doelbewust weg van de mensonterende wijze waarop de stadions tot stand zijn gekomen. Het is ethisch en moreel onverantwoord om in 2022 in Qatar om de wereldtitel te gaan voetballen gezien de voorbeeldfunctie van de sport en de spelers.
Gemaakt: 2021-02-23
---|---|---|
Alle periodes | 2327 | 2270 |
24 uren | 37 | 37 |