LUNCHROOM "OTTEN" een begrip, moet blijven
Michiel |
/ #237 Roverheid!2013-12-26 14:50De roverheid in optima forma. Asociaal, onredelijk en onmenselijk. En dat alles mede van de belastingcenten die deze familie 30 jaar lang heeft afgedragen met hard werken! Een grote schande. |
Vergoeding van het CF medicijn: KAFTRIO
GEEN AUTOSTRADE VAN PIJPLEIDINGEN DOOR ANTWERPEN EN LIMBURG
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitiePopulairste petities in de laatste 24 uur
Red het nieuwjaar zingen
Via deze weg wil ik laten weten dat ik het jammer vind dat het nieuwsjaar zingen niet wordt toegelaten. Er moeten toch mogelijkheden zijn om het op een veilige manier te laten doorgaan Ik hoop via deze weg teweeg te brengen dat ze erover willen nadenken om de kinderen en ook ieder van ons toch nog een lichtpuntje te gunnen. Vriendelijke Groeten Helsen Tom
Gemaakt: 2020-12-04
Tijdsperiode | Alle landen | |
---|---|---|
Alle periodes | 56 | 56 |
24 uren | 2 | 2 |
EEN GROENE OASE MET EEN KUNSTWERK OP HET SINT-BERNARDUSPLEIN IN PLAATS VAN EEN WOONTOREN VAN 19 VERDIEPINGEN (64 METER HOOG)
EEN NIEUWE BESTEMMING VOOR HET SINT-BERNARDUSPLEIN IN NIEUWPOORT-BAD Open VLD Nieuwpoort heeft het volgende voorstel aan het stadsbestuur : Het Sint-Bernardusplein doet voor het ogenblik gedeeltelijk dienst als parking voor de buurtbewoners en een gedeelte van het plein gelegen tegen de Franslaan is privé bezit. Het plein is in de belangstelling gekomen door een omgevingsverzoek van een bouwpromotor die er een woontoren (en zelfs twee) van 64 meter hoog wil neerpoten. Tegen de inplanting van dez
Gemaakt: 2021-03-30
---|---|---|
Alle periodes | 171 | 171 |
24 uren | 1 | 1 |
Bent u ook voorstander van een pakjesautomaat in Hooglede ?
Hoe fijn zou het zijn als u uw bestelde postpakketje 24 uur op 24 uur kan afhalen met een simpele druk op de knop? Dergelijke pakjesautomaten zien we overal in Vlaanderen opduiken, zoals ook al in onze buurgemeenten Kortemark en Roeselare. Wij zien ook mogelijkheden in Hooglede-Gits door als gemeente de plaats aan te bieden aan een externe aanbieder (bijv. aan het gemeentehuis of aan de achterkant van de Gulden Zonne: centraal, makkelijk bereikbaar en altijd parking). Bij een digitale bestelling
Gemaakt: 2021-03-24
---|---|---|
Alle periodes | 151 | 150 |
24 uren | 1 | 1 |
Geen paastoetsen in het vhsi
door corona kunnen examens niet doorgaan maar in het vhsi zijn er grote paastoetsen en officiel zijn dat dus geen examens dus mogen die dan ook niet doorgaan teken dit maar ajb
Gemaakt: 2021-03-24
---|---|---|
Alle periodes | 8 | 7 |
24 uren | 1 | 0 |
Activiteitperiode in aanloop van de paasvakantie, ter vervanging van PIAZZA
Ik denk dat ik voor elke leerling spreek, als ik zeg dat we allemaal heel erg uitgeput zijn. We hebben een paar zware werkweken achter de rug, en nu de paasvakantie in zicht is, wordt de inzet ook wat verdund. Piazza was een project waar we ons allemaal op verheugden, inclusief de leerkrachten, maar omwille van de corona maatregelen is dit niet kunnen doorgaan. We vinden dit allemaal extreem jammer, en uiteraard zijn er heel wat leerlingen die boos worden, omdat ze te horen krijgen, dat in de pl
Gemaakt: 2021-03-23
---|---|---|
Alle periodes | 6 | 6 |
24 uren | 1 | 1 |
Het aftreden van Ben Weyts
Ben Weyts is onze huidige minister van onderwijs. In mijn mening heeft hij niet de juiste beslissingen genomen rond maatregelen tijdens de coronapandemie, liggen zijn prioriteiten niet op de juiste plek en is het ook duidelijk dat hij niet om kan gaan met kritiek over zijn beleid en door een tekort aan zelfreflectie, niet in staat is om zijn eigen beleid aan te passen wanneer nodig. Zelfs niet wanneer de mentale en fysieke gezondheid van veel burgers er aan lijden. Hierdoor vindt ik dat minister
Gemaakt: 2021-03-19
---|---|---|
Alle periodes | 6 | 6 |
24 uren | 1 | 1 |
#stoptheframing in Big Brother BeNl 2021
Deze petitie verenigt alle livestreamkijkers, fans en sympathisanten van Big Brother 2021 in België en Nederland. We zijn het absoluut oneens met de manier waarop de productie, regie en presentatoren bepaalde bewoners overnegatief en overpositief framen. We vragen een eerlijke en representatieve weergave van de livestream in de dagelijkse afleveringen en neutrale presentatoren die de kijkers niet beïnvloeden. De meest frapante framing is in onze ogen het negatief neerzetten van bewoner Michel.
Gemaakt: 2021-03-08
---|---|---|
Alle periodes | 17 | 10 |
24 uren | 1 | 1 |
Zwaardere straffen voor aanranders
Ik zie het nog veel te veel terug... "meisje verkracht, daders krijgen 16-20 maanden celstraf met UITSTEL! Terwijl aanranders levens verwoesten van hun slachtoffers zijn de daders er met een grap van af. Dit kan zo niet langer! Wat ik wil zien is dat daders een veel zwaardere straf krijgen. Bedankt voor uw tijd en steun, delen is lief!
Gemaakt: 2021-03-04
---|---|---|
Alle periodes | 26 | 26 |
24 uren | 1 | 1 |
Neen tegen het rooien van de solitaire boom in Welden
Op 10 februari werd door het College van Burgemeester en schepenen van Oudenaarde aan Hubert graaf d'Ursel de Bousies de omgevingsvergunning toegekend om de mooie boom aan het kruispunt van de mode te rooien. Steeds een herkenningspunt om in te draaien naar Mater of Welden. Wij, ondertekenaars van deze petitie, eisen dat het college deze beslissing ongedaan maakt en deze boom in zijn waarde laat. Dit herkenningspunt maakt al decenia deel uit van de herinneringen van tal van inwoners van de deel
Gemaakt: 2021-03-03
---|---|---|
Alle periodes | 260 | 253 |
24 uren | 1 | 1 |
Un réseau d'eau fiable avec de l'eau potable pour Arc-Wattripont
Depuis plus d'une décennie, nous avons connu une multitude de problèmes d'eau dans notre village. Des coupures d'eau sans avertissement pendant des heures et parfois même pendant des jours Eau de qualité questionnable et incertaine, plein de métaux indéfinis, toujours brun ou plein d'air, Des travaux sur des tuyaux ( en Eternit) sans prévenir les gens de coupures, Être déconseillé à plusieurs reprises d' utiliser l'eau car elle est dangereuse sans communiquer exactement pourquoi Devoir se
Gemaakt: 2021-03-03
---|---|---|
Alle periodes | 10 | 10 |
24 uren | 1 | 1 |