Stop het verbod op halal
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het is zeker in het belang van dieren om het lijden te beperken. Ik vraag me alleen af hoe de mensen die bezwaar aantekenen tegen ritueel slachten het andere slachten denken te verantwoorden. Hoe zij hun leren aktetassen, schoenen en jassen passend maken in hun bezwaren. De 'feiten' door de 'tegenpartij' aangedragen, zijn slecht onderbouwd en de achterliggende motieven te 'goed' verborgen. De jacht in sommige kringen werd en wordt beschermd, maar schijnbaar zijn wij 'in deze tijden' een makkelijker naar de slachtbank te leiden prooi! Om het diegenen die mijn rechten willen beperken makkelijker te maken verberg ik noch mijn naam noch mijn adres.
, :(, :( , :(
Ik ben boos dat mag u gerust weten :(
We hebben geen godsdiensvrijheid meer! Nederland is toch z'n vrijland! Laat ons en ons geloof dan ook in onze waarde
Ik vertrouw op uw gezond verstand.
Kosjer/helal
Het gaat echt niet alleen om moslims, maar ook over joden en andere groeperingen, die op hun manier (wel diervriendelijk) dieren willen kunnen slachten. Dit wetsvoorstel zie ik als discriminatie op basis van geloof en helemaal niet als dierenbescherming.
Er is niet eens een behoorlijk onderzoek gedaan naar het effect op dieren van de diverse slachtmethoden. Je moet je toch ergens op kunnen baseren?
Stop het verbod op HALAL, vrijheid van geloof was het toch altijd?!
Hou toch op nederland, met die kinderachtige gedoe !!!!
groeten Appie
| This discussion has been closed. |
We moeten iedereen respecteren. All geloven en achtergronden ook.
Bovendien, de islamitische methode is veel beter dan met pistool of elektriciteit het dood maken.