Stop het korten van alleenstaande ouders met een uitkering

Gast

2014-07-25 11:08

Het is schandalig dat de uitkering voor alleenstaande ouders omlaag gaat. De staat wilt, dat de kinderen gezond leven en goede voeding krijgen. Waarschijnlijk weten ze niet wat het allemaal kost? Daarbij vergeten zo ook het sociale gedeelte en wat dacht je van de ouders die meer stress krijgen, daar zij nog meer moeten bezuinigen en ze vaker nee moeten verkopen aan hun kinderen. Geef een bonus aan de ouders als ze vast werk vinden, inplaats van te korten waardoor ze meer in de problemen komen.

Gast

2014-07-30 08:46

advies-enzo.nl

#3 uitkering

2014-07-30 08:47

Gast

2014-08-09 18:31

Vindt het belachelijk dat ze ons pakken laat ze het geld wat ze naar andere landen sturen maar eerst hier gebruiken de kabinet is niks meer konten kruipers zijn het

Gast

2014-08-27 14:53

Het leven gaat niet over van schuldsanering tot schuldsanering. Omdat er geen geld binnen komt

Gast

2014-08-28 14:47

Je kom nu al amper rond geef de nl maar wat meer in plaats Griekenland en de asiel zoekers en alles dat niet in nl woond pfffff sporen echt niet meer
janneke

2014-08-28 21:17

als ze nu eens allemaal die asiel zoekers terug sturen, en stoppen met geld te geven aan andere landen, dan hoeven wij ook niet zo te bezuinigen

we komen nu al bijna niet meer rond, en ik moet elke maand weer kijken of ik genoeg eten kan kopen voor de kinderen en mij 

en dan gaat de zorg ook nog eens omhoog, en willen ze dit omlaag doen

waar gaat het heen in nederland?

dat ze zich hier maar eens druk om maken

dan gaan ze maar bezuinigen op de lonen van de mensen in den haag, met hun riante lonen voor een beetje in de stoel te zitten

nee de gewone simpele mens is weer de dupe

hoe ga ik aan mijn kinderen uitleggen dat ze niet mee op schoolreisje mogen? dat we alweer macaroni moeten eten ipv een keer naar de mac te kunnen gaan. nee we gaan niet zwemmen in het zwembad buiten de deur, doe het maar met het badje in de tuin (als we dat al hebben). nee sorry de eerste 5 jaar kunnen we niet naar de efteling, hopelijk als we elk dubbeltje 7x hebben omgedraaid lukt het over 5 jaar wel. 

denk daar maar eens over na!

Gast

2014-08-29 17:30

Het moet echt niet gekker worden. Deze groep mensen weet nu al niet hoe ze rond moeten komen. Nog meer kinderen die in armoede groot moeten worden. het kabinet moet zich schamen, om telkens weer de meest kwetsbare groepen uit te zoeken om te korten.

Gast

2014-08-29 18:59

echt schandalig als ze dit doen

Gast

2014-08-31 20:03

Absurt om bijstandsmoeders, mensen in de bijstand of andere met een laag inkomen of uitkering te korten.
Velen zitten ongewild in de bijstand, velen hebben geen kans op een baan en velen zijn in het verleden uit de W.A.O geknikkerd en zo de bijstand ingerold.

Het lijkt erop dat de regering af wilt van de armen die steeds armer worden, af willen van de zwakken en zieken en tot slot de ouderen in deze samenleving.

Het korten op allerlei uitkeringen, zodra een gezindslid maar iets probeert te verdienen om uit deze armoede te komen worden gelijk afgestraft. Daardoor hebben kinderen uit arme gezinnen geen kans om een goed leven en toekomst op te bouwen.

De cirkel is rond.

Ongelofelijk dat dit hier in Nederland gebeurt.

Gast

2014-12-19 09:50

Het moet nu eens echt stoppen om de minima te pakken.