Stop besparingen levensbeschouwelijke omroepen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
wij leven in een democratisch land!
Daarbij de Rechten van de Mens hebben die vrije meningsuiting
opgenomen in hun declaratie.
Ik verlang ook Braambos verder te kunnen volgen
Ik teken deze petitie omdat ik wil aangeven dat meer en meer het commerciële nog telt in deze maatschappij, er ligt geen focus meer op waar mensen behoefte aan hebben of deugd aan hebben,ik merk dat zoveel mensen op zoek zijn naar zingeving , de onderwerpen en thema's die Braambos toont zijn naar mijn mening meestal heel interessant, ook op de KTRO worden levensbeschouwelijke onderwerpen aangehaald,Lichtpunt, EO, ...,wekelijkse zondagsvieringen op TV voor hoogbejaarden die niet meer naar parochie kunnen gaan....
ik hoop hiermee dat we een stem krijgen en de keuze niet moet gemaakt worden of het al of niet veel opbrengt, misschien is een alternatief dan om af en toe eens een herhaling te draaien om het financieel gezond te houden...
We zijn onze eigenheid volledig aan het verliezen.
bronnen kansen geven tot opbouw van mens-zijn, ook het christelijke denken kansen geven : bevorderen van respect en openheid...
Dank voor geboden kans onze stemmen te laten horen
Neem dit op en ,minister, doe er wat mee.
Alsook de eucharistievieringen waar vele oude mensen naar kijken!
om meer openheid te geven voor ons geloof
en de mensen hierover te inspireren voor hun dagelijks
leven.
Wij willen " wilde wensen' weg .. maar Braambos Blijft Bestaan !
Langs die weg is het mogelijk om de andere levensbeschouwelijken te begrijpen.
Ook hebben gezamenlijke commentaren over elkanders uitzendingen
ONZE media MOET blijven
- Met belastinggeld worden heel wat andere minder waarde(n)volle (om het voorzichtig uit te drukken) programma's gemaakt. Waarom dan hierop besparen?
- 'Besparing' is meestal het alibi om zaken die niet behoren tot wat de overheid belangrijk vindt, te schrappen
| This discussion has been closed. |
Wij hebben even veel rechten om voor onze levensbeschouwing uit te komen als de
politici om voor hun zaak uit te komen.
Het zou getuigen van respect ook al delen zij onze overtuiging niet, dat wij via de
geeigende wegen regelmatig aan bod kunnen komen.