Stop besparingen levensbeschouwelijke omroepen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Leer de mensen goed leven, dan kan je besparen op politie!!!
Omdat ik overtuigd ben van de waarde van levensbeschouwelijke uitzendingen en inbreng in de media.
Zo kunnen levensbeschouwingen hun bijdrage leveren in maatschappelijke debatten.
Ik ben er ook diep van overtuigd dat een 'neutrale houding' of een 'neutraal standpunt' een fictie is.
Elkeen kijkt toch met een bepaalde bril naar wat er allemaal in onze wereld gebeurt.
Is het beroepen op neutraliteit vaak niet een verdoken vorm van het werken met een verborgen agenda of ene meesterlijke camouflage van zijn eigen opinie en zijn achterliggende visies.
Wij volgen alle Braambos uitzendingen. In onze vriendenkring zijn velen verrast en ontgoocheld dat levensbeschouwelijke omroepen zouden stoppen. In vergelijking met andere programma's zijn die zinvol, en inspirerend . laten we daar eens over nadenken...
Zouden de Eucharistievieringen op tv dan ook verdwijnen?
Nu heel wat mensen niet meer naar de kerk geraken zou dat wel erg jammer zijn!
Ik ben tegen het dominant doorvoeren van neutraliteit.
| This discussion has been closed. |
Mensen moeten de kans krijgen om op de hoogte te worden gebracht of te blijven als ze dat wensen.
Er bestaat zoiets als vrijheid van meningsuiting maar ook een recht op informatie en dat kan actueel gehouden worden via de media ( niet alleen via computer) want die is niet in alle huiskamers aanwezig, tv en radio wel.