Stop besparingen levensbeschouwelijke omroepen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
BRAAMBOS MOET BLIJVEN!!!
Elkaar leren kennen is bijzonder noodzakelijk voor vreedzaam samenleven
Hartelijk dank
Ieder heeft het recht zijn levensbeschouwing te beleven en te blijven beleven ook als men oud wordt.
Dit moet normaal nog meer aangemoedigd en gesensibiliseerd worden want wie niet gelooft kan niet twijfelen.
Geloof brengt iedereen tot bezinning, rust en hoop.
Lang leve de Thora, Bijbel en de Koran!
Manu Verhulst.
Deze programma's zijn bedoeld voor mensen die nog eens
anders willen dan al het "gepulp" op T.V., die ook eens graag een levensbeschouwelijke, veelal kwalitatieve uitzending willen
bekijken en bespreken. Onze volle steun voor Uw initiatief.
Men spreekt van kerkvervolging in andere landen maar in België is het al even erg gesteld. Alles wat met religie of levensbeschouwing te maken heeft wordt ofwel in een verkeerd daglicht geplaatst of belachelijk gemaakt.
Wij gelovigen zijn niet allen fanatiekelingen of pedofielen.
Ik ben fier christen te zijn en een zeer gelukkig mens want dank zij Jezus Christus heb ik hoop en perspectief zowel in dit als in het komende leven.
Lucia Janssen
De uitzendingen van de levensbeschouwingen zijn een gevestigde waarde in mijn leven. Ik vind het al spijtig dat de radio uitzendingen verplaatst werden van zondagavond naar een weekdag. Ik heb geen TV. De uitzendingen scheppen een band tussen de gelovigen. Er wordt namelijk over nagepraat door de gelovigen die de uitzendingen hebben gevolgd. België is te klein om een eigen thema zender op te starten, zoals in onze grotere buurlanden gebeurt is denk aan KTO in Frankrijk of K-tv in oostenrijk of EWTN in meerdere landen en talen. Of TV2000 in Italië. Mischien wil de overheid de RKK ertoe dwingen om zoals Radio Maria ook een thema TV station op te richten. Mischien kan dit over de grenzen heen in hetzelfde taalgebied. Eendracht maakt macht.
Tony Verbeeck, Mechelen
| This discussion has been closed. |