Scheidsrechter Bellinga
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Scheidsrechter Bellinga.
|
Gast |
#12011-05-05 15:31Gewoon een goede scheidsrechter |
|
| |
|
Gast |
#2 #32011-05-05 16:47Ja echt goed, een topper!! Daarom zijn er mensen zo woest... |
|
| |
|
Gast |
#32011-05-05 17:44Dit is onbegrijpelijk dit mocht niet gebeuren |
|
| |
|
Gast |
#42011-05-05 18:46Laat Spakenburg die man een weekendje weg geven als gebaar van onze betrokkenheid |
|
| |
|
Gast |
#52011-05-05 18:51dit kun je geen echte Spakenburg supporters noemen. Het is jammer dat er zo'n belangrijke goal wordt afgekeurd maar dit gaat te ver en ik denk dat er weining Spakenburg supporters zijn die hetgene wat gebeurt is toejuichen. het is te gek voor woorden! |
|
| |
|
Gast |
#62011-05-05 19:43Toen ik het hoorde schaamde ik mezelf dat ik uit spakenburg kom. Dat zijn geen supoters. |
|
| |
|
Gast |
#7 Bellinga2011-05-06 02:11Hier zijn ook geen goeie woorden voor te vinden.. deze jongens moeten zich flink schamen niet alleen voorzich zelf maar ook voor de club en voor het hele dorp! het is zon leuk dorpje als je er komt.. en dan komen er van die belachelijke supporters die hun dorp en hun eigen club voor heel Nederland voor schut zetten met hun belachelijke acties. Dat ze zich hebben aangegeven vind ik goed van de jongeren. Hopelijk waren het ze ook allemaal die zich aan hebben gegeven, en ik hoop dat de politie de jongens een passende straf geeft die ze wel verdiend hebben en dat ze daarna leren van deze vreselijke actie! want niet alleen de scheidsrechter hebben ze ermee maar ook hun club waar zij zelf denken achter te staan maar toch op zon manier voor schut zetten en het dorpje krijgt er ook geen betere naam op. Dus jongens doe dit soort acties niet weer.. hoe zou je het vinden als ik jullie tuin sloop of leegroof.. |
|
| |
|
Gast |
#82011-05-06 18:36Ik vind dit wel een beetje te ver gaan allemaal bovenal die jongens zijn niet goed bezig geweest maar die scheids heeft ook fouten gemaakt.en de media doet er nog wel een schepje bovenop dit is gewoon een storm in een glas water.er zijn ergere dingen in de wereld. |
|
| |
|
Gast |
#9 Re:2011-05-06 18:40geen goede scheids, want die had de derby onder controle gehad Hr.Marcel Bellinga kon dit niet en dan ben je in mijn ogen geen goede scheids sorry hoor. |
|
| |
|
Gast |
#102011-05-06 19:16Je moet de scheits zeker in zijn eigen woon omgeving met rust laten. Ook al heeft hij beslist wie de eerste kampioen in de topklasse wordt. Maar dit verdiend de goede man niet. Sorry |
|
| |
|
Gast |
#112011-05-06 20:12een enkeling verziekt het voor velen |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.