PVV stemmers zijn geen neonazi's!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
vriendelijke groeten
Re:
Een kind dat uit nl-se ouders wordt geboren in saudie arabia is een sau....! NEE,..... nederlander
stigmatisering/discriminatie
verder uitvergroot door de IMAMS. De goedwillende marokkanen weten hoe de vork in de steel
zit en hebben ook niets te vrezen van wilders maar wel van hun Imam die deze mensen
onder emotionele druk kan zetten om ook te protesteren. Zolang de IMAMS weigeren om
zich aan te passen aan de nederlandse samenleving dan zullen ze ook volgelingen houden die zich
afzetten tegen de nederlandse samenleving en dan vinden deze personen Wilders op hun weg.
Re:
Ik heb net een filmpje van een Imam gezien helemaal TOP. Deze durft ook het probleem te benoemen. Het filmpje heet volgens mij:'Imam: Geert Wilders heeft gelijk' Hij was bij de uitzending van Knevel en de Brink te vinden op YouTube. Kijk maar. Ook hij erkend het probleem met de Marokkaanse criminele jeugd en geeft toe ook geen oplossing te weten, maar oppert het idee van opvoedkampen.
ik zal een voorbeeld gve
ik zal een voorbeeld geven,ik ben geboren in de transvaalwijk in den haag,eens een hele gezellige buurt,nu helemaal vol met turken en marokkanen,ik stond daar een tijdje geleden wat te drinken en een sigaretje te roken ,te praten met een kennis,gewoon buiten voor een moskee,heel toevallig,komt er zo n vent in een witte jurk naar buiten gerend ,ik moest daar op donderen want ik stond op heilige grond te roken en te drinken,ik vroeg m of hij wel goed bij zijn hoofd was om mij weg te sturen op MIJN EIGEN GEBOORTEGROND,ik weigerde weg te gaan en werd toen uitgescholden voor westerse ongelovige hoer,terwijl ik toch gewoon een broek en net truitje aanhad enz,die kennis werd zo boos en ik ook,maar heb me ingehouden en kon me kennis tegen houden,maar bleef staan,hij ging toen weer scheldend weg,dat is wat Geert bedoeld met islamatisering,
Schandalig,dat je als Neonazi wordt bestempeld,net als vergelijking met Hitler,zulke uitlatingen moet streng aangepakt worden.Ga met Geert de waarheid niet ontlopen....simpel!
Re: u bent goed bij hooft
u bent goed bij u hooft om op wilders een rasist haatzaaier te stemmen wilders is as van kwaad onkruid en gif spugger
De boemerang
Klopt. Niet alle PVV-stemmers zullen neonazi's zijn, maar wel velen. En aangezien Wilders met grote regelmaat ook geen enkele nuancering maakt als hij een Nederlandse bevolkingsgroep vanuit zijn haat het land uit wil zetten, begin ik mij af te vragen waarom wij, nuchtere Nederlanders die niet blindelings achter die haatzaaier aanrennen, wél die nuanceringen moeten aanbrengen. Ik heb immers in de afgelopen dagen meerdere malen gelezen: "Ein Volk, ein Reich, ein Wilders", directe verwijzingen naar het nazistische verleden aangedragen door PVV-aanhangers zelf.
Nee, niet alle PVV-stemmers zijn neonazi's, maar wel velen. En daarom willen wij er minder van, minder, minder, minder. Wie gaat dat regelen?
| This discussion has been closed. |