PVV stemmers zijn geen neonazi's!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#1: Dus jij vindt dit géén wangedrag ??? Sla eens een woordenboek open ;-) lijkt me echt zinnig voor jou !
Re:
Je bent ook geen NEON-nazie... maar een racist en facsist zonder menselijk fatsoen in je lijf!
Trouwens: sla eens een woordenboek open , als jij een NEON nazie was zou je licht geven... wel zwart licht !!!
Re:
Ja volgens mij jij ook idioot. Het is nazi's en geen naties. Naties zijn landen tering mongool.
Bas Groenveldt
Ik stem Geert!!
WANT Ik ben EEN trots Nederlander!!!
Ik snap werkelijk niets van de samenleving!!!
Dus stem ik PVV!!
Re:
Pfff ja, PPV-stemmers zijn een stelletje randdebielen op een rij. En dan nog hypocriet ook.
Yara Tweebergen
MINDER WILDERS!
MINDER WILDERS!
MINDER WILDERS!
Maar wel compleet achterlijk.
Idiote PVV'ers.
Dat zijn ze wel.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Meer gas minder Groningers
Gratis, gratis, gratis....
Willen jullie meer of minder Groningers op ONS gas!
Minder, minder, minder.....
Dan gaan we dat NU regelen!
laat nederland nederland blijfen een democratie de neo nazis zijn nu de PVDA en ze zijn neonazis tegen hun eigen volk om criminelen met een dubbele nationaliteit te steunen BAH DAT ZIJN GEEN NEDERLANDERS IN MIJN OGEN ! een mening mag gevraagd worden en is niet gelijk racisme EN pvv wilt niemand dood alleen criminelen weg!
Constaterende de cultuur en religie die Marrokaanse jongeren aanhangen, de westerse en Hollandse cultuur domineert.
Overwegende alle criminele Marrokanen het land uit te zetten als gevolg van een overbezetting aan criminele Marrokanen.
Constaterende het kabinet, fractievoorzitters en onderdanen die zich uiten en de vergelijking maken met Hitler over Wilders, alle bewezen feiten en problemen ontkennen.
Constaterende PVV stemmers enkel vrijheid willen en de problemen inzien en willen aanpakken.
Constaterende de media en kabinet afhankelijk en subjectief oordeelt over een partij met meer dan 1.500.000 leden, wat ondemocratisch is.
Onderteken ik deze petitie.
En ga over tot de orde van de dag.
| This discussion has been closed. |