PVV stemmers zijn geen neonazi's!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De etnisch culturele, de Islam.
Niet de Negoroide ook niet de Aziaten , zuid Amerikanen, niet de Hindoes, Boedisten, niet de Humanisten, Taoisten, Natuurgodsdiensten of wat ook , maar Islam met op kop Marokaans.
Wat het non respect voor anderen , hun eigen vrouwen inbegrepen, culturen, maatschappelijke structuren en wetgevingen bewijst. Als u een andere valabele reden kent verneem ik de "gemotiveerde bewijsbare " grond zeer graag.
Onthou u van schelden, , racisme , nazies etc want u bewijst daarmee u ongelijk enkel mijn gelijk.
Hitler begon met aangepast gedrag daardoor werd hij verkozen, hij eindigde met onaangepast gedrag.
dom volk
gast van reactie #27
He neon-nazie (dat nazi is zonder e en neo is zonder n op het eind loser) je bent een lul maar dan nog kleiner. Net als Wilders
Wat is jouw excuus? lagere school niet afgemaakt en nu een tokkie baan of een tokkie-uitkering?
Als Wilders ooit zijn zin krijgt ben jij de eerste die afgevoerd wordt naar een kamp klootzak en als je een paar jaar langer op school had gezeten had je dat met geschiedenis kunnen leren.
Ik denk zeker niet dat jullie neo-nazi's zijn. Jullie zijn bang en onzeker omdat jullie het gevoel hebben dat jullie geen controle meer over je eigen leven hebt. Als er dan iemand komt die ferme woorden spreekt en zegt voor jullie op te komen en iedereen aan te pakken die jullie dwars zit, dan stem je daar op. Dat maakt iemand geen neo-nazi.
Maar jullie grote Voorbeeld uit Venlo is een egoïstische, racistische ploert die over de rug van anderen alleen maar aan zijn eigen persoon denkt. Alle anderen; ook jullie ruggen, kromgebogen van al dat harde werken zijn voor hem niets meer dan een opstapje.
Hij wil helemaal niet regeren. Hij wil lekker rellen langs de zijlijn. Om dat te kunnen doen heeft hij kiezers nodig en om kiezers te krijgen belooft hij dingen die hij niet alleen nooit waar kán maken, waar wat hij ook helemaal niet van plan is om te doen. het enige dat hij met jullie stemmen doet is ze gebruiken als basis voor zijn verbale terreurcampagnes. Daar hoeven jullie geen illusies over te hebben.
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
PVV aanhangers...1 woord : TRIEST
Re:
Beste 62 jarige vrouw,
Ik stel voor dat u eerst een grondige cursus Nederlandse taal neemt, en dan vervolgens een reactie plaatst naar aanleiding van uw ongenoegen. Walgelijk!
Met vriendelijke groeten,
een Marokkaanse Nederlander
| This discussion has been closed. |