POLITIE-CAO 2015
POLITIE-CAO 2015 / Mededelingen / DIFFERENTIATIE IN PROCENTUELE VERHOGING / Opmerkingen
|
Gast |
#12015-08-31 18:23Lijkt me prima, maar waar komen die %% vandaan? Als deze ook uit de pensioenpot komen is het net zo'n slecht plan. |
|
| |
|
Gast |
#22015-08-31 18:37Als het dan ook maar geen "koekje van eigen deeg" betreft, lijkt me dit een strak plan |
|
| |
|
Gast |
#32015-08-31 18:57Het doorvoeren van een getrapte salarisverhoging klinkt als een optie. Maar t draaide vooral om hoe men aan de percentages gaat komen (wat komt het geld precies vandaan). En uiteraard om de rand voorwaarden. |
|
| |
|
Gast |
#42015-08-31 19:00Zolang je met procenten werkt binnen een organisatie hou je altijd een oneerlijke verdeling in de loonsverhoging. De rijken worden rijker enz. Enz.. Door de percentages in categorieën te plaatsen neem je dit gedeeltelijk weg. Zolang dit een echte loonsverhoging is, zonder pensioensperikelen dan denk ik dat dit zeer positief is Rolf. Goed voorstel. Ik ben benieuwd of je ook op de overige agendapunten dit kan toepassen. Bv. Op het onderdeel trainen. Schalen 5,6,7&8 meer trainingsuren of gekoppeld aan functie? Met.vr groet. Wouter van den Berg |
|
| |
|
Gast |
#52015-08-31 19:00Ik ben schaal 10 enin de reorganisatie zwaar geslachtofferd Dus nu weer!!! In een vorige cao ook al een keer t/M schaal 8 gecompenseerd De echte grootverdieners zitten bij de commissarissen met al hun regelingen etc Dus t/M 11 gelijk omhoog, daarboven eerst 0 |
|
| |
|
Gast |
#62015-08-31 19:06Goed voorstel. Deze groep heeft al eerder voordeel gehad met het inbouwen van de onregelmatigheidstoeslag in het salaris. Het verhouding tussen mensen die van 9 tot 5 werken en mensen die volledige onregelmatigheid draaien is te klein. Laat het hoge percentage gelden voor mensen die dit draaien. Mvg Antoine Hendrickx. |
|
| |
|
Gast |
#72015-08-31 19:21Goede optie. Is wel de groep waar de klappen vallen. Dus een eerlijke beloning! |
|
| |
|
Gast |
#82015-08-31 19:23Een prima voorstel om de salarisverhoging per salarisschaal te bekijken. |
|
| |
|
Gast |
#92015-08-31 19:36Ik ben er een voorstander van. Liever zou ik het dan ook nog uitgedrukt willen zien in vaste bedragen aangezieb schaal 10 en hoger via percentages er nog fors op vooruit gaan. |
|
| |
|
Gast |
#102015-08-31 19:44Lijkt mij een goed voorstel. En een schaal 10 zal het hier vast niet mee eens zijn. Dat begrijp ik. Maar als een schaal 10 zegt dat we bij schaal 11 pas in percentage omlaag moeten gaan, wat zegt de volgende schaal dan.. T/m schaal 11 omhoog, dan kun jehet net zo goed bij de oude eisen houden.. |
|
| |
|
Gast |
#112015-08-31 19:46Doen. De salarisverhoging in euro's is dan eerlijker verdeeld. |
|
| |
|
Gast |
#122015-08-31 20:30Hierbij de melding dat ik tegen elke vorm van onderhandelingen bent over de verdeling van het huidige bod van de minister. Hij verdeeld pensioen geld. Bij het ABP zeggen ze dat gepensioneerden nog 10 jaar geen prijscompensatie zullen krijgen bij gebrek aan geld. Dan kunnen werkenden geen geld uit diezelfde pot halen ! Ten 2e kunnen jullie het niet maken om met de minister aan tafel te zitten. Hij beduvelt de boel en wil nu zaken doen met een minderheid. Petities ondertekenen en handtekeningen verzamelen oké, maar daar moet het bij blijven, laat je niet inpakken |
|
| |
|
Gast |
#132015-08-31 20:56Onmiddellijk invoeren!!! |
|
| |
|
Gast |
#142015-08-31 21:11Slim bedacht, kan niet anders zeggen. |
|
| |
|
Gast |
#152015-08-31 21:13IK vind dit een gedegen voorstel wat recht doet aan een hoop dienders die zoals jullie zelf al aangeven, vooraan staan!! Goed voorstel |
|
| |
|
Gast |
#162015-08-31 21:15 |
|
| |
|
thelighted |
#172015-08-31 21:27Gewoon een vast bedrag aanhouden, ieder 150 euro is nog steeds voor de laagste rangen het hoogste percentage.
Voor een schaal 7 is dit wellicht 8% en voor een schaal 12 "maar" 3%.
Kijk gewoon naar het totaal wat er kan worden verdeeld en verdeel dit dan ook evenredig, ongeacht rang of schaal. |
|
| |
|
Gast |
#182015-08-31 21:31Beste collega's Hoe zit het dan met de secondaire arbeid voorwaarden en ouderen beleid? Hebben jullie dat ook goed verwoord aan de minister? Vriendelijke groet |
|
| |
|
Gast |
#192015-08-31 21:32Ik kan mij heel goed vinden in jullie voorstel. |
|
| |
|
Gast |
#202015-08-31 23:37Maar dan wel 6,5% er echt bij! Afblijven van het pensioenfonds! |
|
| |
|
Gast |
#212015-09-01 01:06Goed plan dus ik zeg doen |
|
| |
|
Gast |
#222015-09-01 05:22Ik zeg, doen!!! |
|
| |
|
Gast |
#232015-09-01 05:32Ik stel voor t/m schaal 8 10% schaal 9-10 3% daarboven verdient men meer dan genoeg en levert geen essentiel bijdrage aan het echte politiewerk. |
|
| |
|
Gast |
#242015-09-01 05:41Beste Dolf, Een goed initiatief om met de minister in (neem ik aan) 'gewone' diendertaal in gesprek te gaan. Je voorstel lijkt me interessant: het is een soort 'out of the box' denken dat zou kunnen helpen bij het doorbreken van de onderhandelingsimpasse. En daarover gesproken ... ik vind het beschamend dat politiemensen moeten 'bedelen' om een CAO te krijgen die recht doet aan de zwaarte van het beroep. Ik voel me teleurgesteld! Succes met je acties, Hanno Klein |
|
| |
|
Gast |
#252015-09-01 05:43Ik vind het een super voorstel. met vriendelijke groet Anneke van Oudgaarden BZO81372 |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.