POLITIE-CAO 2015
PETITIE BLIJFT OOK NA OVERHANDIGING NOG ONLINE
Het is 2015 en niet meer van deze tijd om op deze manier te moeten onderhandelen over een fatsoenlijke CAO.
Succes. Al een mooi aantal.
De minister heeft bij het uitreiken van de petitie aangegeven dat hij erg benieuwd is, hoever de teller nog zal oplopen. Het lijkt er op dat deze minister ook geslaagd is voor de cursus tijdrekken?
Goed bezig
Jan de Raadt
midden nederland
Tijd voor waardering
Een bezorgde ATP-er
Paul van Tongeren
succes! Wij gaan er voor.....nu de minister nog!
Gedeeld over zoveel mogelijk collega's binnen en buiten de eenheid Rotterdam.
Het wordt tijd dat de nullijn doorbroken wordt en dat we niet weer een sigaar uit eigen doos krijgen!
Heel goed dat de actie's doorgaan.
Laat minister v.d. Steur eens gaan kijken waar ons pensioengeld is gebleven dat ABP bij de Amerikaanse banken heeft geplaatst ter speculering. (zie programma's op TV van presentator Cees van Grimbergen enkele weken geleden) Het was en blijft ons geld, dat jarenlang van ons bruto salaris afgedragen wordt aan ABP. Wat er nu gebeurt met zg. salarisverhoging, is gewoon de centjes van ABP gebruiken (sigaar uit eigen doos, zullen we maar zeggen. Het wordt tijd dat het gestolen geld teruggehaald wordt van de Amerikaanse banken iod. Dan kunnen wij tenminste met 65 jaar met pensioen
Doorgaan met deze bezuiningen zorgt ervoor dat de economie in een neerwaartse spiraal komt.
Van harte
Van harte gun ik mijn werkende collega's dat er eindelijk wat op gang begint te komen, en ik zou me nóg beter voelen, als de gepensioneerden, waar ik zelf ook onder val, er na ongeveer 10 jaar ook eens op vooruit zouden gaan.
Ik hoop dat nog vele collega's de petitie gaan ondertekenen.
KEEP UP THE GOOD JOB. !!!