Navid Sharifi moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Wat mij toch altijd weer opvalt bij vele reacties in dat soort gevallen, is het onderhuids racisme dat onbewust (??) naar boven komt. Altijd is het weer het verhaal dat "het toch zo een goeie is" en dat die moet blijven, terwijl onmiddellijk daarop afgegeven wordt op zogezegde "parasieten, die leven van ons geld" . Het spijt me: dat is gewoon racisme, en het zit blijkbaar heel diep bij onze Vlaamse mensen. Ze willen wel tekenen maar het moet "ne goeie" zijn.
Re:
#26: Iemand die achter Navid staat -
Wat mij toch altijd weer opvalt bij vele reacties in dat soort gevallen, is het onderhuids racisme dat onbewust (??) naar boven komt. Altijd is het weer het verhaal dat "het toch zo een goeie is" en dat die moet blijven, terwijl onmiddellijk daarop afgegeven wordt op zogezegde "parasieten, die leven van ons geld" . Het spijt me: dat is gewoon racisme, en het zit blijkbaar heel diep bij onze Vlaamse mensen. Ze willen wel tekenen maar het moet "ne goeie" zijn.
Tenzij er andere elementen in het dossier een rol spelen die we niet kennen, lijkt het me zowel onlogisch als onrechtvaardig om iemand zoals Navid uit te wijzen omdat hij:
- een blanco strafblad heeft
- aan onze samenleving bijdraagt ipv een 'last' voor de sociale zekerheid te zijn door 1. Te werken, 2. Een knelpuntberoep te vervullen 3. EenBelgische alleenstaande moeder met kind te ondersteunen
- een verwaarloosbaar verleden heeft in land van herkomst en zeker geen toekomst
- geen banden meer heeft in Afghanistan
- gevaar loopt
- al jaren in Belgie is en blijkbaar goed geintegreerd
Maggie rechtser dan NVA?
anderen die hun niet aanpassen die mogen blijven in dit apenland
Re:
#26: Iemand die achter Navid staat -
Voor iedereen die Navid steunt,mijn volle respect,wat natuurlijk ook bedoeld is voor zijn vriendin.
Ik ben Nederlander,zag gisteren in jullie journaal voor het eerst het item over Navid en reacties van zijn collega,s en inmiddels ook reacties van politici.
Ik hoop dat jullie petitie iets voor Navid betekend en ik wens Navid,zijn vriendin,vrienden en iedereen die getekend heeft veel succes
| This discussion has been closed. |