Moet Sering sluiten?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Weet ze dan niet dat Sering al 17 jaar op dergelijke manier bezig is en dat ze dit niet doen om zichzelf in de spots te zetten, maar wel uit engagement en dat ze daar heel hun hart en ziel in steken en die vlam ook overdragen op de mensen die ze met hen mee laten
acteren. Is dit dan hun beloning?
Rose Vandewalle
Ik sta voor 100% achter de projecten van Sering. Alle voorstellingen zijn niet alleen aangenaam om naar te kijken, ze zijn ook op een intelligente manier gemaakt en de prestaties van de acteurs en alle medewerkers zijn opperbest. Vele makers van onnozele TV-programma's waarin cultuurbarbaarse BV's een rolletje kregen, kunnen hier nog vanalles komen leren.
Sering voldoet aan alle gestelde voorwaarden. Te breed van aanpak? Hallo???! Dit is bureaucratische onzin, waar we in dit land dringend eens vanaf moeten. Voor mij kan het niet breed genoeg zijn.
we zijn een keertje naar een voorstelling van vzw sering geweest, de zaal was overvol, iedereen was wild enthousiast. Een prachtige manier om de bewoners te betrekken bij de werking van en wonen en leven in een multiculturele wijk. Dit initiatief moet blijvend worden gesubsidieerd. Handen af van deze vzw, integendeel geef ze alle kansen!!!!!
Machteld
Ik vind dat Sering moet aan de slag blijven. Deze mensen doen heel mooi en zinvol werk, de impact van een dergelijk initiatief voor onze samenleving is veel groter dan onze beleidsmakers denken. Ik geef mijn volle steun. Joke, Pascal, doe iets aub!!!
Politici weten blijkbaar totaal niet wat er bij Sering gebeurt, wisten ze dit wel dan zouden ze waarschijnlijk meer subsidies geven en zeker geen willekeurige uitsluitingen uitvoeren.
Lydia
of op Sering vzw (=protestpagina)
SERING MOET OPEN BLIJVEN !!!!!!!!!!!!IK volg daar les
en ik wil ni da da word stop gezet !!!!!!!!!!
Moest de sluiting een grap zijn dan zou je er om lachen... zo absurd is het,...
| This discussion has been closed. |