merchtem_treint
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Niet alleen in Merchtem, maar ook de andere stations op de lijn gaan veel slechter bedient worden met als gevolg overvolle treinen en moeilijkere combinatie gezin/werk (bvb. afhalen/wegbrengen kinderen).
De trein mag ook stoppen in Lebbeke want daar zijn ook heel wat reizigers die op- en afstappen.
Re:
het is algemeen ook voor andere stopplaatsen tussen Brussel/Dendermonde
Asse & Zellik
Niet alleen in Merchtem, maar ook de andere stations zoals Asse en Zellik gaan veel slechter bedient worden met als gevolg overvolle treinen en verplicht om terug de auto te nemen
Zo verdwijnt de rechtstreekse trein van Asse naar Brussel noord om 8u30 ook !
Hello,
Ik ben het in principe helemaal met jullie eens, maar in de praktijk heb ik de nu wegvallende of dubbel zo lang sporende treinen nodig vanuit Merchtem op 8u23 of 9u23, en terug uit Brussel op 16u55,17u04, 17u15 en 17u55. Zou het niet opportuun zijn om in een enkele petitie het over al die wegvallende treinen te hebben en zo samen sterk te staan? Want als ik nu jullie tekst lees, staan ik en alle andere wat later vertrekkende reizigers nog in de kou en kunnen we precies een aparte petitie opstarten als we het over 'onze' treinen willen hebben...
| This discussion has been closed. |