Lokeren Fel Natuur-rel
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik vind dat er al genoeg gekapt is geweest , het bos mag niet weg !!!!!
Er is geen rekening gehouden met het verkeer het zit nu al elke dag vast op de kruising rechtstraat en het dorp plus zijn de voorrang tekens niet duidelijk als je van de kasteeldreef uit rijdt en de politie stuurt ook elke dag zijn kat geen controle of niks want dat stop teken als je van Moerbeke komt richting lokeren dient daar voor niks want ze stoppen toch niet
Ik ben razend kwaad op de mensen die ons zogezegd 'vertegenwoordigen'....Hoe kan je nu een stuk eeuwenoud bos met een heel eco-systeem zomaar vernietigen.....Het is onbegrijpelijk dat zoiets kan...Ik help mee om het te voorkomen!!!
Ik ben gedegouteerd!
Nie goe bezig Antheunis...Leg je EI in de rand rond Lokeren... verkrotting alom !!!
Ook het ondooracht rooien van oude en prachtige bomen is onverantwoord. Minstens toch even bekijken wat behouden kan worden???
Voor zover ik de wetenschapslessen van vroeger onthouden heb, zorgen de bomen voor het zuiveren van onze lucht. De CO²-uitstoot moet omlaag. Met het kappen van de bomen verliezen we dus niet alleen nog een groene omgeving, maar zal de zuiverheid van de lucht er ook niet op verbeteren
| This discussion has been closed. |