Ligne 154 lijn 154
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ligne 154 lijn 154.
![]() Anonymous |
#12013-10-19 23:32De eerste die ondertekend |
|
| |
|
Gast |
#22013-10-20 10:49Ik hoop dat deze lijn een 2e kans krijgt met mooi Belgisch Museummaterieel |
|
| |
|
Gast |
#32013-10-20 10:50hoe meer steun we krijgen , hoe groter de kans |
|
| |
|
Gast |
#42013-10-25 13:05Doen.... ons cultuureel en economisch erfgoed is onvervangbaar en mag niet verloren gaan ! |
|
| |
|
Gast |
#52014-02-07 21:42Je travaille en collaboration avec la Champagne Ardennes pour la réouverture de la ligne 154 et je me bat depuis 2000 pour cela. |
|
| |
|
The Nighttrain |
#6 Gewoon doen2014-02-19 23:34Als de nationale spoorwegen de lijnen en materieel niet willen behouden, moet de gewone man het doen. Ik denk niet dat de bestaande lijnen nog materieel kunnen toevoegen, dus lijkt een nieuwe museumlijn geen overbodige zaak. Succes met de onderneming |
|
| |
|
Paul Sturm |
#7 Ligne touristique Dinant - Givet2014-09-02 00:47Dit is een prachtige lijn die zeker niet in wéér een fietsroute omgebouwd moet worden. Een stoomtrein of antieke dieseltrein zou hier zeer goed tot haar recht komen. In de jaren '90 exploiteerde de Chemin de Fer a Vapeur des 3 Vallées deze lijn ook in het toeristenseizoen en ik heb daar mooie herinneringen aan. CFV3V zal dit echter niet meer doen, want trekt bezoekers weg van hun hoofdlijn Mariembourg - Treignes. Exploitatie dus door nieuw op te richten museumlijn. |
|
| |
|
Gast |
#82014-10-27 19:57Geef dit schitterende baanvak een hele mooie toekomst met stoomexploitatie! |
|
| |
|
Gast |
#92015-07-19 13:34deze prachtige lijn mag niet verloren gaan, ook belangrijk voor het toerisme |
|
| |
|
Gast |
#10 Re: Ligne touristique Dinant - Givet2015-07-19 13:38#7: Paul Sturm - Ligne touristique Dinant - Givet Zeer juist Paul, bovendien is deze lijn veel mooier dan de lijn naar Treignes |
|
| |
|
Dirk |
#112017-05-19 11:59Dit is één van de mooiste lijnen van België, lijkt een beetje op de Rheinstrecke in Duitsland. Bovendien is de lijn idd veel mooier dan de lijn naar Treignes; ze zou dus niet verloren mogen gaan. Bied ook heel wat mogelijkheden voor het toerisme bv met de boot of de fiets naar de grens door dit mooie gebied en met de trein terug, zelfs de mogelijkheid dan om verder te rijden. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
