leuvenrechtdoor
leuvenrechtdoor / Mededelingen / LEUVEN RECHTDOOR ROUTE GESCHRAPT / Opmerkingen
|
Gast |
#12015-06-24 22:10Jullie ook bedankt voor jullie doorzettingsvermogen |
|
| |
|
Gast |
#22015-06-24 22:32Mega werk geleverd ! Super bedankt ! Aftellen voor de rust waarvoor we eerder deze streek gekozen hebben! |
|
| |
|
Gast |
#32015-06-24 23:40beste team Leuven rechtdor. van harte dank .en nog eens dank katelijne Laroy
|
|
| |
|
Gast |
#42015-06-25 05:07Bedankt aan het ganse team voor alle inzet! Wij kijken ook al uit naar de rust die zal terugkeren...:-) |
|
| |
|
Een Tildonkenaar |
#52015-06-25 07:19Dank aan het team van Leuven Rechtdoor om het voortouw genomen te hebben. |
|
| |
|
Gast |
#62015-06-25 07:37toch even een welgemeende 'respect' voor alle vrijwilligers en organisatoren van de actiegroep! |
|
| |
|
Gast |
#72015-06-25 17:50proficiat ook jullie bedankt |
|
| |
|
Gast |
#82015-06-25 18:19een dikke vinger rechtdoor ;) aan alle sceptici die me elke keer wilden wijsmaken dat het niks zou uithalen die niet meer geloven in de kracht van samen actie voeren en een grote merci aan de ganse ploeg GOE GEDAAN !!!!!!!!!!!!!
Sylvia |
|
| |
|
Gast |
#92015-06-26 07:16Proficiat!! |
|
| |
|
Gast |
#102015-06-27 07:03Proficiat voor jullie inzet, wij zijn heel blij met de uiteindelijke afschaffing van de route. |
|
| |
|
Middelberger Rotselaar |
#11 Proficiat...maar...2015-06-28 09:17Een dikke proficiat aan iedereen die ons de kans gaf massaal te reageren om dit resultaat te bekomen. Maar... we zijn er nog niet helemaal denk ik. Momenteel is het redelijk rustig boven de Middelberg in Rotselaar omdat de vliegtuigen landen op de baan 25R door de ingrijpende werken op de baan 25L waarvan de lijn over onze hoofden loopt. Wij houden ons hart vast als in augustus deze baan terug opengaat omdat het vliegverkeer altijd maar drukker wordt. De vraag is niet om deze route weeral te verschuiven maar dit probleem kan eenvoudig opgelost worden door de landingsroute te verhogen tot 2000 a 3000m (nu 600 a 800m) Volgens insiders is dit perfect mogelijk zonder negatieve gevolgen voor de veiligheid en zou voor heel veel mensen een verademing zijn.
|
|
| |
|
Jan |
#122015-10-15 08:03Hier in Lubbeek lijkt het wel of we in een oorlogszone wonen met al dat gegrol in de lucht van 's morgens tot 's avonds, en dat nadat die vliegers reeds zeker 40 km in de lucht zijn, met die omweg langs Aarschot erbij gerekend. Ik begrijp niet dat die nog maar 2 km hoog zijn hier, met de fiets klim je sneller. |
|
| |
|
Frans |
#132015-10-15 09:02En dat notabene in een gemeente die als motto heeft: 'Toeven in rustig groen'! |
|
| |
|
Gast |
#142016-05-08 08:53Ik woon op de wakkerzeelsebaan 174 in wijgmaal net onder de aanvliegroute voor dalende en stijgende vliegtuigenwas vorig jaar zo blij met de uitspraak voor de afschaffing en wachte vol geduld maart 2016 af. Ik was dan ook enorm verbaasd, geschokt, teleurgesteld, verontwaardigd dat in april ineens er een tegenuitspraak kwam. Is deze hele strijd met alle betrokken gemeentes en inwoners dan voor niets geweest. We hebben weer dagelijks iedere 2 minuten een vliegtuig dan zeer laag overkomt...ook snachts om 4 uur? Ik heb ondertussen alweer meerdere meldingen gedaan...maar worden we wel gehoord? |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.